Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt konkurrencekoncept, optjen points og køb lodder

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Lundsby:
Jeg tror ikke rigtigt folk hopper på den slags mere, efter alt virakken omkring øre auktioner.

Det har ikke noget med øre auktioner at gøre, det er et ganske almindeligt lotteri,

Det er faktisk også det man anklager øreauktioner for at være. Altså almindeligt lotteri. Så problematikken er den samme.

Men det kunne være sjovt at høre om trådstarter havde undersøgt om det var lovligt, at drive lotteri uden tilladelse, og uden at det er et almennyttigt formål det støtter ?

Tilmeldt 1. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:09

Det er kun ulovligt når brugeren indbetaler penge til sin konto for at kunne spille/ købe lotterisedler. Her bruger brugeren ingen penge fra vores selskab af. Det er derfor man bruger sine points da de er virtuelle, så det er bare et slags "for sjovt spil"

Tilmeldt 1. Jun 13
Skrevet kl. 07:10

Designet har vi betalt en designer for at lave, så vil være skuffet hvis du siger du har set det.

Det er bygget i eget system, intet CMS

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:28

PointSafariApS:
Det er bygget i eget system, intet CMS

Det er så underligt WP-content forekommer flere steder i koden :)

/allan

Tilmeldt 1. Jun 13
Skrevet kl. 08:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du har vidst ikke helt forstået hvad jeg skrev - siden er koden fra bunden i php4, og der er ingen steder i koden der siger det er WP, du må tydeligvis være blind :-).. Men det har heller intet med mit indlæg at gøre. 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

PointSafariApS:
der er ingen steder i koden der siger det er WP, du må tydeligvis være blind :-).

Nu skrev jeg kun der stod WP-content i koden ikke at den var bygget i WP, kan godt se det så ud til jeg antydede dette :)

PointSafariApS:
Men det har heller intet med mit indlæg at gøre. 

Nu var det dig selv der kom ind på emnet men held og lykke med projektet.

/allan

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:12

PointSafariApS:
Det er kun ulovligt når brugeren indbetaler penge til sin konto for at kunne spille/ købe lotterisedler. Her bruger brugeren ingen penge fra vores selskab af. Det er derfor man bruger sine points da de er virtuelle, så det er bare et slags "for sjovt spil"

Har du en kilde på det? det lyder utroligt hvis det skulle være sandt. Så er loven godt nok nem at omgå. Det er meget lig hvad bagmændene for øre-auktioner sagde. Deres argumentation var at det var en auktion og ikke spil. I dag er de vist alle flygtet ud af landet (også selvom de drev deres forretning som ApS)

Jeg tror i skal være helt sikre i jeres sag, måske få en advokat til at godkende under ansvar, at jeres setup holder. Konsekvensen af at være forkert på den, kan være ret stor direktionen kan risikerer at blive holdt ansvarlig.

Derudover skal I nok også afklarer med Skat om I kan slippe for afgift af spil: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=2046168

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja det kan gøres meget bedre Big Smile

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 12:45

Remydk:

Ja det kan gøres meget bedre Big Smile

Kan du uddybe hvad personen kan gøre bedre? :) - Tror det ville gøre mere gavn :)

Til trådstarter, så fandt jeg en ting:

hvis man går til http://pointsafari.dk/wp-admin/ - så får du nogle php warnings, af ren sikkerhed, bør i slå disse fra (display_errors off) - men stadig logge dem, ender med at der en dag kommer noget info ud af de warnings, der ikke er så gode Smile

På forsiden loader i et billed, som kommer fra en anden side - jeg tror ikke ejeren er så glad for at i hotlinker et billed som tager hans båndbredde grundet af jeres side: http://d.pr/i/pArp

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:32

Hejsa!

Jeg har lige testet systemet og deltaget i en konkurrence - det har virket perfekt. 

Helt fair, hvis du ikke vil sige det, men hvordan forventer du at få kunder? Ved at være aktiv på FB og andre sociale medier eller... ? (jeg er lidt nysgerrig).Smile

Jeg må alligevel erklære mig enig med de andre - det er set før, og kan derfor være svært at få til at gå viralt.

Men held og lykke med projektet!

- Anders

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)