Jeg tror ikke rigtigt folk hopper på den slags mere, efter alt virakken omkring øre auktioner. Jeg er faktisk ikke engang sikker på at det er lovligt, men det har du sikkert undersøgt.
Selvom jeg er sikker på at din konkurrence foregår helt efter bogen, så er mulighederne for at snyde kunderne så det driver desværre så store og så svære at opdage, at den slags koncepter ikke rigtigt har nogen gang på jorden længere.
Ja, det er løst nu Lige da jeg opdaterede min profil kom der også en fejlside efterfølgende. Mangler du ikke også en mail, hvor man skal bekræfte sin tilmelding og så var det måske en idé med et flueben, hvor man accepter nyhedsbreve, hvilket du jo ikke må udsende, som det er nu.
Jeg tror ikke rigtigt folk hopper på den slags mere, efter alt virakken omkring øre auktioner.
Det har ikke noget med øre auktioner at gøre, det er et ganske almindeligt lotteri, hvor man bytter sine point til lodder (jeg ved dog ikke om det er lovligt uden tilladelse). Jeg vandt i øvrigt lige et gavekort til Matas