Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt konkurrencekoncept, optjen points og køb lodder

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes i om mit "nye" (?) koncept, design og funktionalitet. Jeg vil meeeeget gerne høre jeres mening nemmelig.

Hvad kan gøres bedre?

http://pointsafari.dk 

Tusind tak på forhånd

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:38

Det er længe siden at man har set noget til nye pointprojekter. Men held og lykke med det :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:57

Jeg tror ikke rigtigt folk hopper på den slags mere, efter alt virakken omkring øre auktioner. Jeg er faktisk ikke engang sikker på at det er lovligt, men det har du sikkert undersøgt.

Selvom jeg er sikker på at din konkurrence foregår helt efter bogen, så er mulighederne for at snyde kunderne så det driver desværre så store og så svære at opdage, at den slags koncepter ikke rigtigt har nogen gang på jorden længere.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:12

Har oprettet mig, opdateret min profil og har 110 point, men kan ikke deltage i nogen af konkurrencerne!?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 1. Jun 13
Skrevet kl. 21:19

Hvilken browser har du Nicolaj, og er du sikker? Sikker på der ikke kommer en grøn tekst op i vinduet med "Du har nu købt lodder"?

Hvad er problemet? Kan du få nogen fejlmeddelser? Hvor opstår fejlen henne, og hvornår? 

Tilmeldt 1. Jun 13
Skrevet kl. 21:27

Problemet skulle gerne være løst nu Nicolaj, venligst tjek :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:48

Ja, det er løst nu Smile Lige da jeg opdaterede min profil kom der også en fejlside efterfølgende. Mangler du ikke også en mail, hvor man skal bekræfte sin tilmelding og så var det måske en idé med et flueben, hvor man accepter nyhedsbreve, hvilket du jo ikke må udsende, som det er nu.

Tilmeldt 1. Jun 13
Skrevet kl. 22:01

Ok, hvis du kan finde den fejl igen, må du gerne poste den.

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 22:34

Jeg syntes den er meget godt lavet. Held og lykke med projektet.

Jeg syntes jeg har set flere der har samme design dog med andre farver. Kan jeg spørge om hvilken platform du har brugt til hjemmesiden.?

Altså joomla eller lignende?

Bh.

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:04

Lundsby:
Jeg tror ikke rigtigt folk hopper på den slags mere, efter alt virakken omkring øre auktioner.

Det har ikke noget med øre auktioner at gøre, det er et ganske almindeligt lotteri, hvor man bytter sine point til lodder (jeg ved dog ikke om det er lovligt uden tilladelse). Jeg vandt i øvrigt lige et gavekort til Matas Stick out tongue

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)