Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilabonnement hvad bruger i ? Er FRI tale vejen frem?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jeg ville gerne vide hvilket mobil abonnement i har eller overvejer at købe?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:35

Jeg har intet abonnement , betaler bare for hvad jeg bruger. Men jeg er også en af de få som kun bruger telefonen til at ringe med 2-3 gange årligt og tager den ikke når den ringer og derfor er mit mobil forbrug på 120 kroner årligt, som er minimum på grund af "ikke nok forbrug afgiften". 

Har dog overvejet at skifte til et abonnement med data, da jeg kan bruge telefonen som mobilt modem på den måde og spare den pen (huawei) jeg altid har med når jeg tager et sted hen, som alligevel ikke har nok data til en som mig.

Snakker mange timer om ugen med folk, det foregår bare over skype, så for mig ville fri tale ikke være noget som lokker, Mere fri data :D

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Næ, det vil du faktisk ikke, du vil bare have trafik og linkbuilding til din hjemmeside, ymer dot dk, eller remy stavet bagfra Skype-Wink

Hjælp til computer? Din IT mand er svaret

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:19

Det er kun Telenor der tilbyder FRI Data så du har et enkelt valg Big Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:57

Jesper:
Næ, det vil du faktisk ikke, du vil bare have trafik og linkbuilding til din hjemmeside, ymer dot dk, eller remy stavet bagfra Skype-Wink

du er vel det man må kalde en vågen Amino Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:
Jeg ville gerne vide hvilket mobil abonnement i har eller overvejer at købe?

Det var da dejligt at der endelig er nogen der interesserer sig for andres mobilabonnementer :o)

Og når du spørger, skal du naturligvis have svar. Jeg bruger Telia, både privat og i firmaet.

Men nu er vi jo også erhvervspartnere for Telenor, Telia og TDC, kan derfor let gennemskue hvad der er det billigste blandt disse operatører.

Og efter vi er begyndt at sælge et abonnement til 179 kr. om måneden, inkl. fri tale i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Estland, Letland og Litauen, har vi fået utroligt travlt. Og da der samtidigt er fri sms i ovenstående lande, og 1 GB dataforbrug i Danmark, er det naturligt nok meget populært.

Der er også kunder der gerne vil have mulighed for at bruge data i disse lande. De får et abonnement til 349 kr. om måneden. Det giver fri tale og sms  i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Estland, Letland og Litauen, samt 2 GB data i disse lande. I Danmark kan de dog bruge 10 GB.

Disse to abonnementer bruger en hel del af vores erhvervskunder, da det er ret billigt.

Dog er der også en del af vores  kunder der har andre løsninger, da de har en ren mobil løsning i firmaet. Og efter der er kommet en lækker Android GSM bordtelefon med god lyd, har vi fået endnu mere gang i det salg. Det er oftest på en Telia Probiz, eller en Telenor RenMobil løsning, hvor vi skræddersyr abonnementet og priserne til den enkelte kunde.

De nævnte priser er selvfølgelig ekskl. moms.

Jeg håber du kunne bruge svaret . Nu har du i hvert fald et indblik i hvad en del kunder bruger :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 23:27

Jeg har 10 timers tale og 2 gb data hos Oister, det fungerer ganske fint.

Det er yderst sjældent jeg når op på de 10 timer, hvilket svarer til 20 minutters tale om dagen.

Ifølge mine egne beregninger er det næsten umuligt at nå op på de 2 gb data (med mindre man streamer film selfølgelig), da jeg ofte bruger internetdeling flere timer dagligt 3-4 gange om ugen, mens jeg endnu ikke har nået grænsen.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg bruger t-mobile og jeg har en iPhone 4s - burde egentligt smide min egen hjemmeside som link på 'jeg' Big Smile

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:13

Kim Vinberg:
og derfor er mit mobil forbrug på 120 kroner årligt

Det kan du gøre billigere. Jeg mener det er Lebara, der ikke har minimumsforbrug overhovedet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:14

Nicolaj Thomasen:

Kim Vinberg:
og derfor er mit mobil forbrug på 120 kroner årligt

Det kan du gøre billigere. Jeg mener det er Lebara, der ikke har minimumsforbrug overhovedet.

Overlever lige de 120 kroner, så vli ikke bruge tid på at flytte pt :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)