Jeg ville gerne vide hvilket mobil abonnement i har eller overvejer at købe?
Det var da dejligt at der endelig er nogen der interesserer sig for andres mobilabonnementer :o)
Og når du spørger, skal du naturligvis have svar. Jeg bruger Telia, både privat og i firmaet.
Men nu er vi jo også erhvervspartnere for Telenor, Telia og TDC, kan derfor let gennemskue hvad der er det billigste blandt disse operatører.
Og efter vi er begyndt at sælge et abonnement til 179 kr. om måneden, inkl. fri tale i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Estland, Letland og Litauen, har vi fået utroligt travlt. Og da der samtidigt er fri sms i ovenstående lande, og 1 GB dataforbrug i Danmark, er det naturligt nok meget populært.
Der er også kunder der gerne vil have mulighed for at bruge data i disse lande. De får et abonnement til 349 kr. om måneden. Det giver fri tale og sms i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Estland, Letland og Litauen, samt 2 GB data i disse lande. I Danmark kan de dog bruge 10 GB.
Disse to abonnementer bruger en hel del af vores erhvervskunder, da det er ret billigt.
Dog er der også en del af vores kunder der har andre løsninger, da de har en ren mobil løsning i firmaet. Og efter der er kommet en lækker Android GSM bordtelefon med god lyd, har vi fået endnu mere gang i det salg. Det er oftest på en Telia Probiz, eller en Telenor RenMobil løsning, hvor vi skræddersyr abonnementet og priserne til den enkelte kunde.
De nævnte priser er selvfølgelig ekskl. moms.
Jeg håber du kunne bruge svaret . Nu har du i hvert fald et indblik i hvad en del kunder bruger :o)