Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bank er mest iværksætter venlig

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Som overskriften siger "Hvilken bank er mest iværksætter venlige"

- Hvad angår lån

- Interesse for iværksætter miljøet 

- Hjælpsomme 

Jeg håber der er nogen vil dele ud af deres oplevelser 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Ingen banker er det her hjemme hvis du er enkeltmandsvirksomhed, de ser helst at man har ApS eller A/S. ApS forstår jeg ikke at de vil have, da der er mange som ikke er så glade for at handle med ApS virksomheder B2B...
i stedet for en lån er det bedre at finde ud af hvordan du skaffe kapitale i stedet for..
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej frederik

bare arbejd dig frem istedet for. Du kan starte i det små, og begynde at generere en indkomst, og derved langsomt bygge noget fornuftigt op, og derved undgå banken og lån.

Det er også muligt at markedsføre sig selv gratis idag hvis man får lært et par metoder, en go blog om dette er her af jesper christiansen. 

http://www.freemarketingnow.com/

-flemming

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hvis man skal låne fra start lad os sige 200k

Og det er et ApS der skal lånes til ??

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen banker har interesser i iværksættermiljøet. De har interesse i at tjene penge, dvs. låne penge ud til højest mulige renter, til minimal risiko. Med det sagt, så er det typisk den enkelte rådgiver som kan være mere eller mindre "iværksættervenlig". Brug banken til bank, og få ellers hjælp andre steder til resten. De lokale erhvervscentre kan give fin rådgivning om de basale ting, og det er gratis.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Er det overhovedet muligt at få et lån fra en investor til opstart at ApS 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I øjeblikket er der ikke mulighed for særlig meget. Hvis du har friværdi i din bolig måske. Men ellers er der meget lukket.

Regn ikke med at finde en bank der vil noget, find andre alternativer, investor eller egne midler.

Ellers prøv at låne pengene privat.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

frederikwa:

Tak for jeres svar.

Er det overhovedet muligt at få et lån fra en investor til opstart at ApS 

En investor låner ikke penge ud, de investerer :) Men ja, hvis man har et godt koncept, så er der penge, men det kræver arbejde. Se evt. på http://www.amino.dk/kapital/

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg holder med de øvrige svar. Der er ikke banker der lægger 200.000 kr på bordet, hverken til personlig virksomhed eller et ApS - uden sikkerhed. Jeg tror heller ikke du skal satse på at en investor gør det, med mindre du har noget MEGET unikt at byde på og meget gerne er igang selv med det og har vist, at du kan leve af det så pengene ikke skal gå til løn til dig selv.

Du må spare op, eller stille sikkerhed, så kan du komme igang, men der dumper ikke 200.000 kr ned til en opstart uden sikkerhed eller genialitet helt generelt. Vækstfonden kan stille vækstkaution overfor lån, men også der skal risikoen ikke være for stor, for tabes alt, dækker vækstfonden kun en lille del - det virker bedst som forsikring mod f.eks. tab af 25% af et lån. Høj dæknings procent ved lille % tab - lav ved stor procent tab - netop fordi de vil ha, at bankerne eller de som giver lånet med vækstkaution i ryggen er meget opmærksomme og checker projekterne - og det vil ikke holde i forhold til en etablering generelt

God vind med at finde lidt kapital eller sikkerhed, og overvej en langsom start ved siden af fast arbejde som alternativ

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordea har længe investeret omkring 20.000 om året til eleverne på vores skole, og så vidt jeg ved mange skoler, der har deltaget i iværksætter konkurrencen "Young Enterprise".. De har rådgivere ude ved os og er meget interesserede i iværksætteri de steder jeg har været på messer mm. så mit bud ville helt klart lægge på Nordea.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)