Ville være rart at se din side, så man kunne vurdere. Og du har ikke tilfældigvis købt en masse links omkring Febuar/April vel? Eller lavet noget andet? :)
Det kan godt være, at det er en gammel penguin, du fik tæmmet i slutningen, men så kom penguin 2.0 . Mener, at den officielt blev lanceret af Matt Cutts d. 10 maj :)
Har du en fornuftig linkprofil? Du skulle helst ikke variere så meget i rankings... prøv lige, at overveje, om du backlinks er "helt rene" ;-)
Men jeg har ikke voldsomt meget forstand på SEO, så du skal ikke ligge meget i det jeg skriver. :D
Ville være rart at se din side, så man kunne vurdere. Og du har ikke tilfældigvis købt en masse links omkring Febuar/April vel? Eller lavet noget andet? :)
Det kunne nemt være pingvinen.
Så; Hjemmeside + det søgeord som der er tale om.
Hej
Sorry ,ja jeg ved det men vil ikke ud med siden og ordet her :), det var lidt mere et generalt sprogsmaal om man ville faa besked i Googles webmaster tool om at der er noget galt, hvis de har rullet denne fugl over ens side.
Faktisk fik jeg en til at lave linkbuilding i Jan/feb., stoppet derefter med det. Der er i det tidsrum de fleste af mine links er fra.
Penguin 2.0 blev lanceret 22. maj - og ikke 10. maj - så uden at have set dit site og med udviklingen på lige præcis de datoer i baghovedet, ligner det godt nok, at du har fået med Googles hammer.
Penguin 2.0 blev lanceret 22. maj - og ikke 10. maj - så uden at have set dit site og med udviklingen på lige præcis de datoer i baghovedet, ligner det godt nok, at du har fået med Googles hammer.
Hvordan står det til med dine andre keywords?
Det er også rigtigt Havde lige blandet det sammen med, at Matt Cutts navngav den 10. maj.
Hvordan står det til med dine andre keywords?
Der er et par andre der er droppet ned paa omkring plads 30-35 fra side 1, men ellers ser det meget stabilt ud for de andre ord, ikke det store udsving.
Men ændringerne er paa ord som er "mange" sogninger paa.
Det sogerord som jeg henviser til i forste indlæg er der ca 8100 eksakte sogninger paa om mdr.
Men man for altsaa ikke besked i Google webmaster tool om at google synes at der er noget galt hvis det har sendt en penguin efter én ?
Nej google giver ikke besked om ændringer i deres algoritmer, til den enkelte hjemmeside, men de informerer ofte om større kommende ændringer i offentligheden.
Jeg er faldet et par pladser på et gammelt og ellers stabilt site.
Mit indtryk er at ændringerne ligger i en anderledes værdisætning på blogs, linkkataloger og almindelige sider, jeg mener at linkkatalogerne er faldet yderligere og mange blogs er også faldet i værdi, så hvis en stor del af ens linkbuilding ligger på den slags, så falder man ned på søgeordene. Forklaringen fra google er at de ønsker at linksene skal være "naturlige", så linkbuildingen skal være mere varieret fremover for at opnå gode placeringer.
Nej google giver ikke besked om ændringer i deres algoritmer, til den enkelte hjemmeside, men de informerer ofte om større kommende ændringer i offentligheden.
Jeg er faldet et par pladser på et gammelt og ellers stabilt site.
Mit indtryk er at ændringerne ligger i en anderledes værdisætning på blogs, linkkataloger og almindelige sider, jeg mener at linkkatalogerne er faldet yderligere og mange blogs er også faldet i værdi, så hvis en stor del af ens linkbuilding ligger på den slags, så falder man ned på søgeordene. Forklaringen fra google er at de ønsker at linksene skal være "naturlige", så linkbuildingen skal være mere varieret fremover for at opnå gode placeringer.