Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres bedømmelse af mulig kopivare.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En kopivare med et "brand" på et ikke tilladt at importere - du vil kun få problemer, hvis du gør det!

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Carsten,

Medmindre man har en god grund til det, skal kinesiske produkter som udgangspunkt ikke betragtes som original-produkter.

Er du i tvivl, kan du altid kontakte "beatsbydre.com" og spørge dem.

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har på ingen måder tænkt, mig at købe/importere dem. Men jeg tænkte bare, at på alibaba og sådan nogen sider, ville sådan et cover koste måske 3-4$ Men her koster det 15. Det samme med louis vuitton coverne, på alibaba, kan du få et for 3$ og inde på den side der kan du få t for 47$. Og jeg ved de rigtige af deres cover koster i omegnen af 400kr.

Så jeg ville bare høre folks mening om det kunne være originale eller om det var kopivarer der er overpris på.

Mvh

Carsten Nielsen

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan være 99% sikker på at det er kopivarer, samtidig kan du også være rimelig sikker på at langt de fleste af disse covers som kan købes i Danmark, gælder især online, også er kopier. Prøv at bestil et og se på kvaliteten, kvaliteten og emballagen, er bestemt ikke noget f.eks Louis Vuitton ville lægge navn til. I større danske supermarkeder, vil ikke nævne navne, sælger de også de samme kopier. Spørgsmålet er måske endda, har Beats by Dre f.eks overhovedet designet et iPhone cover, jeg kan ikke finde informationer om et sådan produkt på deres hjemmeside. Big Smile

Hjælp til computer? Din IT mand er svaret

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Skulle jo lige være sikkert. Jeg begynder efterhånden at tro, at det med at importere, er en dum idé. Syntes efterhånden ikke der findes 1 side hvor der ikke er kopivare. :)

Mvh

Carsten Nielsen

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan man jo købe direkte fra producenten eller dennes distributør, så får du de rigtige varer. Alibaba og lignende sider flyder med ulovlige kopivarer og det der ikke er ulovligt er tit noget billigt skrammel, der aldrig burde have været produceret :)

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig korrekt.

Jeg har bare store problemer, med at finde ud af hvem både producenten og distributøren af forskellige varer er. :)

Det kan godt være det bare er mig.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Carten:

Det er selvfølgelig korrekt.

Jeg har bare store problemer, med at finde ud af hvem både producenten og distributøren af forskellige varer er. :)

Det kan godt være det bare er mig.



Det er relativt nemt med mærkevarer - kontrakt brandet, så kan de henvise til distributøren i dit område. 

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for hjælpen. :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)