Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 gateways på 1 aftale

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Er det muligt at belytte 2 forskellige betalingsgateways på en PBS aftale?

Vi er i øjeblikket ved at udfase de gamle leverandører men ønsker stadig muligheden for kunne tilmelde sig som medlem, hvilket sker over dankort.

I overgangsfasen på ca. 1 døgn skal der stadig ryge betalinger ind på den gamle gateway, og vi skal have mulighed for at kunne skifte med det samme så betalingerne ryger over på den nye gateway.

Kan man køre 2 gateways på 1 aftale?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:39

Indløsningsaftalen (og jeres PBS Merchant ID) hos pbs er uafhængig af betalingsgatewayen, så det burde ikke være noget problem.

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 17:10

Umiddelbart kan du ikke, da pbs skal have af vide hvilken gateway du bruger. Så husk at oplyse dem om det, når du skifter gateway.

Fra betaling.dk:

19. Jeg har skiftet webhotel og betalingssoftware. Hvad skal jeg gøre?
Tager du imod internationale betalingskort så skriv en mail til kortindlosning@pbsint.dk med dine ændringer. Husk at oplyse dit forretningsnummer.

Hvis du tager imod Dankort, Visa/Dankort og eDankort skal du desuden skrive en mail til dankort_netbutik@pbs.dk

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:34

Det havde de gemt godt på siden.

Jeg vil tro det godt kan lade sig gøre aligevel hvis PBS blot informeres - Med mindre PBS ligefrem låser dibs merchant id til en gateway så kan jeg ikke se problemet ved det - men det ville være så ufleksibelt at folk var stavnsbundne til deres gateways så jeg tillader mig at tvivle - Men ring til PBS så er du da på den sikre side :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)