Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Passivbolig.dk - nyt site om passivhuse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hjælper dette typehus firma med at optimere deres site, og vi er kommet ret langt efterhånden. Sitet har ligget live et stykke tid, og al feedback er meget velkommen! Sitet ligger her: www.passivbolig.dk 

Planen er at det skal vise de forskellige muligheder og fordele ved at investere i et passivhus frem for et almindeligt hus. Et passivhus er et hus som ingen varme tilføres, men som opvarmes vha. solvarme, som er en teknik de har arbejdet en del på sammen med et tysk firma. 

Morten Storgaard

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 01:10

I stedet for "Velkommen til Passivbolig" kunne der evt. stå "Vi bygger miljøvenlige huse, der opvarmer sig selv" eller noget i den stil - Så kan alle se sort på hvidt HVAD de kan og gør.

Og pas på med skråskriften - den er måske god i overskrifter, men knap så godt til brødtekst.

Jeg synes også der mangler nogle billeder, noget visualisering af løsningsforslag. Kom jeg ind på din side uden at ane hvad siden handlede om, eller kun med meget lidt viden om Passiv energi/varme, så ville jeg hurtigt fordufte igen - brug evt. Youtube videoer til at forklare nemt og enkelt hvordan husene fungerer. Så kan i også kapre kunder herfra.

Det er i det hele taget vigtigt hele tiden at forklare med simple tekster og billeder, hvordan det fungerer og hvordan det ser ud. Jeg savner også flere billeder og en enklere måde at se de mange forskellige hustyper på. Jeg kunne måske også tænke mig at se hvordan de ser ud indvendigt, eller se facaden, osv.

Kort sagt; siden kan godt gøres meget enklere, kig f.eks. på www.huscompagniet.dk - SUPERFLOTTE billeder af nogle enormt flotte huse, både indvendigt og udvendigt, nemt sat op og let tilgængeligt.

Jeg bemærkede også at mange af billederne er skaleret ned - det skal rettes, så der ikke bruges unødigt tid på at indlæse kæmpestore billeder, der kun fylder et lille hjørne i bunden af siden. Høj loadtid giver også straf-point hos Google, har jeg læst.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:02

Hej Thomas
Tak for din feedback, jeg er enig i mange af dine punkter, jeg vil tage det med i næste version! mange tak for din tid! Big Smile 

Morten Storgaard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)