Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - hvordan kommer salget igang

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Meggie:

Jeg har lavet lidt søgemaskineoptimering og kommer fint op på side 1 på google når man søger på Murano glassmykker eller MOESI.

Jeg ved bare ikke om nogen søger på dette

Jeg har lige tjekket op på de 2 søgeord for dig, og kan beklageligvis fortælle dig, at der er under 10 eller ingen der søger på dem om måneden / generelt. 

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Det lyder meget spændende det du siger, den havde jeg slet ikke set komme. Så jeg vil takke dig for den respons du kom med, da det er en værdifuld viden ikke kun for mig, men også andre.

 

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Estellos Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mads, tusind tak for input. Hvordan har du tjekket dette , det er virkelig helt essentielt at vide hvad folk søger på ?

Ved du hvordan jeg så kan finde ud af, hvad mine søgeord så bør være ?

Jeg prøvede engang at komme på google analytics ,men det lykkedes ikke rigtig- er det meget svært ?

de bedste hilsner

Jesper

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af de andre har allerede været inde på det. Men AdWords vil hjælpe en del. Prøv evt at find nogle longtail ord og lig dig på dem, der er ret meget trafik at hente.

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Estellos Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mads, tak for svar. Hvordan kan du se det ?

Jeg vil mægtig gerne vide hvilke søgeord der er relavante for mig og har stor søgning, ved du hvordan jeg finder ud af det ?

de bedste hilsner

Jesper 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på Google keywordstool for at få en ide om hvilke søgeord der er interessante. Husk at sætte den til Danmark for at få et realistisk billede af de danske søgninger

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes helt klart google adwords ville være en god ide for at få kunder i butikken allerede idag. Men gør dig selv at sæt dig selv lidt ind i det inden du går i gang. Det er ikke bare lige sådan at gå igang med. Læs lidt op på det så du ikke bare kaster penge væk. Og Spor for gudsskyld dine adwords annoncer så du ikke bare giver penge ud til højre og venstre!

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forslår at du sender nogle "vareprøver" til nogle kendte mennesker, så dine smykker kan optræde i tv eller i de kulørte blade.

Alle vil have det de rige/kendte har.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)