Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

computer er det værste der er opfundet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

det er godt nok irriterende at jeg har siddet i mange timer og dage nu for at skrive nogle historier også er alt sammen bare væk for anden gang og så begynder man godt nok bare at blive sur har gemt det på en key men alligevel var der ingen historier sker der for noget elektronik det er da ikke meget vil

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:05

Gem dine filer på Dropbox eller en ekstern harddisk Smile

Hjælp til computer? Din IT mand er svaret

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 15:10

ja det er rigtigt nok dropbox kender jeg intet til min ekstern harddisk er lige gët i stykker så tog den ud og lage win på den også i en anden bærbar :) men kunne godt være jeg skulle se hvad det er for noget og hvor godt det er

Tilmeldt 14. May 13
Skrevet kl. 15:14

Dropbox er en "online" harddisk, hvor man installerer et program på sin computer og vælger hvilke filer og mapper som skal synkroniseres, det sker herefter automatisk. Du kan samtidig have Dropbox installeret på flere computere og derved have adgang til filerne fra alle dine computere. Du kan også tilgå filerne via www.dropbox.com, du har altså adgang til dem overalt hvor du har internet forbindelse.

De filer du har mistet, kan du måske gendanne med Recuva, den gratis version er ganske fin. Smile

Tilmeldt 14. May 13
Skrevet kl. 15:16

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 16:56

okay tak for hjælpen men tænker bare om andre ikke også kan se ens mapper eller har man det på sin computer et eller eller sin egen boks hvis man kan kalde det det

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 17:18

kigger:

okay tak for hjælpen men tænker bare om andre ikke også kan se ens mapper eller har man det på sin computer et eller eller sin egen boks hvis man kan kalde det det

Du kan dele dine mapper med andre igennem dropbox. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 17:26

okay bare iorden mange tak for hjælpen folkens

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)