Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wideselection.dk er nu åben!!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KennM.

Du har ret. Men så dårlige synes jeg nu heller ikke billederne er. Men jeg er jo heller ikke fotograf;)..

Det er da ikke utænkeligt at jeg optimere billederne inden længe..

Tak for dit indlæg..

Mvh. Martin

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:01

Martin Frederiksen:

Du har ret. Men så dårlige synes jeg nu heller ikke billederne er. Men jeg er jo heller ikke fotograf;)..

Hej Martin,

Siger heller ikke de er dårlige - i forhold til hvad man kan finde på nettet, men når det kommer til smykker og tøj, så giver det kunderne en slags tryghed at billederne er bedre end de bedste :)

Derudover så savner jeg, at man kan zoom helt ind på smykket og køre rundt med denne zoom, så man kan se alle de fine detaljer.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 17:52

Det har du helt ret i. Jeg vil helt klart forsøge at lægge endnu større vægt på det frem over..

Jeg er meget glad for at du nævner zoom.. Vi har nemlig lige inden lanceringen haft det på banan, men der blev jeg nedstemt. Nu har jeg da et godt argument for at få den mulighed lagt på:). 

Tak for den gode feedback..

Mvh. Martin

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 18:18

Flot side og spændende projekt. Jeg kender en lignende side, som nok er lidt mere opfattende bare i udlandet, som på under et år har fået investering i projektet. 

Vi havde selv for et år siden overvejet et lignende projekt, dog hoppede vi fra grundet manglende kvalitet af varerne,  når man skulle køre på low price. Nok om det :-)

Det første jeg får øje på er kategorierne. Du har to sektioner. Kategorien på venstre menu er ikke en man lige fanger med det samme. Er det meningen ?

Jeg ville enten sætte den op, hvor du har facebook banneret eller også ville jeg ændre på den. Jeg kan dog ikke se ideen i, at have 2 af samme menuer på en forside, som ellers er af enkelt design.

Facebook konkurrencen ville jeg heller ikke bruge der. Hvis du skal fange interessen for de besøgende er det smartere med et flot design til konkurrencen på din slider. Det er den man fanger med det samme.
Du kan bruge venstre side til enten din best selling modeller eller til under kategorier.

Mht. billeder går det ikke, at have forskellige farver af baggrunde. Det ødelægger den professionalisme du ligger på siden og giver desværre forkerte signaler til kunden. Kort om produktbilleder:  

Hvorfor er gode produktbilleder vigtige ?

Held og lykke med det ;-) 

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 18:32
Hejsa!

Fed side, men jeg må erklære mig enig med de andre - du skal gøre noget ved billederne.

Lige et spørgsmål: Tilmelder du dig nogensinde et reklamenetværk - overveje lidt, at lave en affiliateside i din niche:-)

- Anders
Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 19:49

Hej Design4u.

Mange tak for det. Det lyder interessant. Hvad hedder siden.?

Okay. Jeg fokusere meget på at have et bredt udvalg både på pris og design. Jeg har i den forbindelse allerede sorteret et par brands fra, som jeg ikke synes jeg kunne stå inde for kvaliteten af. Wideselection.dk skal ikke føres frem som en tilbuds side, men en side med kvalitet og design i højsæde:).

Ang. kategorierne er det standart for platformen vi har bygget siden op på. Det kunne godt være en ide at rokere på nogle af modulerne og Facebook. Det er sådanne områder vi skal have justeret til hen ad vejen..

Ang. baggrunde bliver der det næste stykke tid arbejdet på sagen. Det har været lidt af en udfordring, at lykkedes med en fed præsentations side fra hver designer/brand og samtidig skabe en praktisk og pæn webshop.

Tusind tak og tak for den gode feedback:)

Mvh. Martin 

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 20:06

Hej Anders.

Tak for det. 

Jeg må jo nok erkende at billedkvaliteten er blevet nævnt så tilstrækkeligt, at jeg vil handle på jer aminoers kommentarer hurtigst muligt..

Jeg har ikke tilmeldt mig nogle reklamenetværk, men http://wideselection.dk åbnede lige i torsdags og fra den dag begyndte vi vores markedsførings strategi. 

Mvh. Martin

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:11

Okay no problem Wink

Du må meget gerne skrive en PM, hvis du nogensinde gør.

Held og lykke

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 20:22

Det vil jeg gøre.

Tak skal du have Anders:)

God aften..

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:05

Martin Frederiksen:

http://wideselection.dk/da/ er netop åbnet efter et super spændende år med en masse udfordringer. Nu ser jeg frem til at følge udviklingen.

På wideselection.dk finder du et spændende udvalg af forskellige design og brand smykker. For dem som gerne vil skille sig ud, kan man via wideselection.dk komme i kontakt med nogle af landets bedste unika designere.

Kig gerne forbi og send en kommentar!.

Af ren og skær nysgerrighed: Hvad er relevansen til emnet "Søgemaskineoptimering", hvor du har postet dit indlæg?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)