Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blive set af google hurtigere???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har lavet lidt om på min hjemmeside. og ville endelig gerne se hvor meget højre jeg er kommet op på google med de få ting. kan jeg se det på andre måder end at vente på at google søgerobot kommer forbi. kan jeg gøre noget som ville føre den forbi mit site lidt mere end en gang om måneden. 

Det jeg vil holde øje med er hvis jeg laver lidt link building hvor meget det så boster min hjemmeside op fra de forskellige sider. 

de gamle sider jeg har lavet om ligger stadig på google og er endeligt et dødt link :( hvad kan jeg gøre? 

på forhånd mange tak 

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål da jeg selv sidder med samme spørgsmål, men vil meget gerne følge med i din tråd og håber der er nogen der kan svare på det.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid et link under dine kommentarer her på amino - det er en god start!

BH

Lars

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Sportsact.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars,

der er ofte folk som sidder med "problemet" som dig, hvor det kan være svært at blive set på google. Mit forslag er at du henvender dig til et firma, som står for online-markedsføring. Jeg kan helt klart anbefale min vens firma:

www.adjustmarketing.dk

Telefon: 70 77 73 84

De står for alt med Google Adwords, hvor de sørger for, at du ligger blandt de tre øverste på google og får stor aktivitet på din side! Tag kontakt til dem og få et uforpligtende tilbud. Det er det værd!

Håber det kan bruges.

/Rasmus 

Med venlig hilsen

Rasmus Bæk Larsen
rbl@sportsact.dk 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

CristianRyborg:
ville endelig gerne se hvor meget højre jeg er kommet op på google med de få ting. kan jeg se det på andre måder end at vente på at google søgerobot kommer forbi. kan jeg gøre noget som ville føre den forbi mit site lidt mere end en gang om måneden. 

Jeg vil anbefale at læse seo lex du kan downloade den som light version her

God fornøjelse

Allan

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Sportsact.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Beskeden var selvfølgelig henvendt til dig, Christian :-)

Med venlig hilsen

Rasmus Bæk Larsen
rbl@sportsact.dk 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

CristianRyborg:
kan jeg gøre noget som ville føre den forbi mit site lidt mere end en gang om måneden.

Amino har næsten en Google crawler der bor her permanent. Alle nye indlæg kommer på Google - og højt - sindssygt hurtigt. Og vi snakker få minutter her. Så vær lidt aktiv herinde, få åbnet op for din signatur, og smid så et link i den. Så bliver det set af Google hver gang deres crawler fiser forbi et indlæg hvor du har skrevet. Så kommer Google forbi lidt oftere, og de giver dig en mængde værdi, da links fra Amino er 'dofollow', og stærke i sig selv.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

CristianRyborg:
kan jeg gøre noget som ville føre den forbi mit site lidt mere end en gang om måneden. 

Du kan lave en XML sitemap, hvor du beder Google, om at crawle dit site hver dag, uge, eller hvad du nu har lyst til. Du kan selvfølgeligt ikke bestemme, om Google gør det, men det er en god start. Dog kan du i længden kun få Google til at crawle dit site oftere ved hele tiden at tilføre nyt indhold ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt fra nogle eksperter og læst nogle blogge om dette emne.
For at kunne komme hurtigere frem på Google, så er det godt at have en Google plus konto og markedsføre med den.
Det er ikke nok bare at oprette en Google plus konto, du skal få andre Google plus bruger til at like din side, ligesom facebook.
Det er hellere ikke nok "bare" at få folk til at like, ja der kan købes likes rundt i verdenen, men dem finder Google nemt også straffer Google dig.
Så du skal i gang med en masse link Building og muligvis markedsføre dig den vej, for at komme hurtigere frem på Google.

MEN det skal dog siges at det ikke er dokumenteret nogle steder at du kommer hurtigere frem, men folk oplever det med Google plus konto!!!

Men du skal self. ikke bruge tid og energi i en Google plus konto, hvis du ikke vil vedligeholde det, så hellere brug tiden på noget mere SEO, splittest eller link Building f.eks.

Fortsæt god dag :)

Mvh. Troels

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Fra  Citona Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Der er flere måder hvorpå du kan øge din hjemmesides crawlrate. Nogle af de metoder du kan anvende inkluderer:

- At øge din FreshRank ved at opdatere hjemmesiden ofte og stabilt (f.eks. 4-5 gange om måneden) med nyt indhold indhold og/eller opdatere eksisterende indhold.

- Optimere din hjemmesides responstid da søgemaskinerne ikke har uanet tid til at vente på sider der loader. De har jo meget de skal nå. :-)

- Sørge for at din interne linkstruktur er optimal og undgå duplicate content.

- Arbejde med at opbygge din autoritet med links fra andre domæner der er mere autoritær og som crawles oftere.

- Et XML sitemap kan ligeledes bidrage til en forbedret crawlrate.

Der er som sagt flere ting du kan gøre for at invitere søgemaskinerne lidt oftere på besøg. :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)