Hej, Jeg er et ny startet firma som sælger plakater i forskelige formater. Jeg har lavet min hjemmeside gennem Wix.com og købt mit domæne www.minstreg.dk gennem One.com For at få domæne navnet overført fra Wix til One har jeg lavet en simpelt indstilling på One's hjemmeside. Mit oprindelige domænenavn (fra Wix.com) hedder http://spejdi2625.wix.com/minstreg, Er dette en optimal måde at gøre det på? Også i forhold til at min side helst skal komme frem i google når man søger på grafiske plakater osv. Det syntes jeg ikke rigtig den gør? Er der nogle der kan guide mig igennem hvordan jeg optimerer dette ? Har bare lavet min hjemmeside - har slet ikke gjort det der med Google Analytics, da jeg ikke har vidst en dyt om det :-) Håber på svar fra en af jer kloge hoveder :-) Mvh. Minstreg / Heidi Rasmussen |
Hejsa!
Nu er jeg ikke meget inde i Wix`s CMS system, men jeg antager, at det ikke et muligt at skrive meta-describtions, og andre væsentlige SEO elementer. Hvis der er mulighed for dette, ligger dit arbejde i at linkbuilde og skrive nogle lange tekster om dit keyword osv. OBS: Det kan godt tage lidt tid at ranke i Google.
Hvis det ikke er muligt at skrive meta-describtions i Wix og skrive title-tags(overskriften på siderne), bør du skifte til et andet CMS - f.eks. Wordpress.