Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket script og platform skal jeg benytte til en produktsammenligningsplatform?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har i en del tid gået med ideen om at starte en produktsammenligningsside på nettet som kan sammenligne online såvel som fysiske produkter.

Nu har jeg i et stykke tid prøvet diverse forskellige løsninger rundt på nettet (Wordpress plugins osv.) og jeg er ikke rigtig kommet videre.

Er der nogen der har erfaring med dette, og ved hvor jeg skal starte? Det kræver jo lidt at jeg skal vide hvilket script jeg skal starte ud med.

Min platform skal opbygges så produkterne kan indekseres utroligt godt. Dvs. man skal kunne filtrere produkterne helt ned til mindste detalje.

Håber nogle kan være behjælpelige med dette. Jeg søger derudover også en til at udvikle platformen, når jeg har disse løsninger på plads :)

Med Venlig Hilsen

Troels

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at vide alt for meget om IT og programmering så tror jeg der skal en del kodning, fra bunden, til for at sådan noget kan fungere optimalt. Tror ikke vejen frem er diverse plugins, når vi snakker et så advanceret stykke værktøj.

Men som sagt - jeg ved ikke for meget om det. Prøv at kontakte Thomas fra www.wuuzuu.com - han plejer at kunne komme med nogen skarpe tilbud.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels,

Der findes nogle enkelte gode løsninger som er klar til brug, men som du nok alligevel skal have tilpasset en hel del.

Den bedste løsning ville nok være at få fat i en Dygtig udvikler, og få ham/hende til at lave platformen fra bunden.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan får du fat i data som skal bruges til sammenligning. Har du aftaler eller vil du hente dem ved at crawle/importere feeds. 

Lyder umiddelbart ikke som noget du kan finde et standard plugin til

Mvh

Niels

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)