Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretnings ideer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Leder du bare efter noget at lave eller?

Mvh

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Leder efter nogle forskellige forretnings ideer, som kan give mig inspiration. Jeg synes Springwise.com er ganske udenmærket, men håber også at det er andre lign. hjemmesider med forretnings ideer/koncepter. Smile

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ksl,

Måske har du hørt om det amerikanske TV-program "Shark Tank"? Eller måske dens stamfader, det canadiske "Dragon's den"?
Begge programmer er baseret på samme koncept; håbefulde entrepenører, der søger kapital til deres virksomhedskoncepter, og får muligheden for at pitche deres idéer foran et panel af de mest velhavende investorer.

Jeg kan selv få samtlige timer til at gå med programmerne, der både tjener som værdifuld inspiration (det skal hertil føjes, at langt fra alle koncepter er *host* lige gennemtænkte..), men også bidrager med nogle essentielle tanker ift. hvad, der gør et koncept bæredygtigt og funktionelt.

Bare smid programnavnene ind på Youtube, og du får en lang søgeliste frem. Måske finder du en guldgrube blandt de mange idéer?
God jagt!

Med venlig hilsen,
Katrine 

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert www.trendsonline.dk - vi er et nyhedsmedie der dækker den danske startup scene.

/TO

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)