Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt billeder Hvad gør i ?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger i billeder fra leverandøren, eller tager i selv billederne til webshoppen ? Jeg forstiller mig det første, men da jeg ikke er startet op endnu, kunne det være rart at høre hvad andre gør..

Samt hvad med produkt beskrivelsen fra leverandøren ? Uden at det bliver dobbelt content hvor meget tekst kan man tillade sig at bruge?

Henrik

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

Jeg arbejder som praktik i en webshop.
Når jeg opretter produkter så bruger jeg leverandørens billeder, som vi har fået tilladelse til.

Hvad angår produkt beskrivelse, så læse jeg hvad leverandør har skrevet og bruger det i en tekst jeg selv skriver fra bunden. Ved denne måde er jeg sikker på at der ikke ville komme noget dobbelt content, med mindre der er nogle webshops som kopiere vores beskrivelser.
Angående billeder, så har vi (virksomheden) snakket om at tage nogle billeder selv, hvis vi ikke synes at leverandørens var gode nok.

Mit råd er at skrive din egen unik produkt, hellere brug 15-20 min. og være sikker på at det er en god beskrivelse der fanger kunden, samt den er unik. End bruge 5 min. på at copy/paste andres beskrivelser, hvor du samtidig har risiko for at få problemer med andre virksomheder.
(alt dette er noget jeg har lært på SEO kurser, og brugt min sunde fornuft)

Jeg håber at dette svar kunne hjælpe dig.

Fortsæt god dagSmile

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Lyder rigtig godt :)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person