Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

åbne en playstation saloon???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

kan i give nogle gode ideer om det ville kører og åbne en playstation saloon med 30 playsation???? 

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer vist an på hvor i landet du vil gøre det. Internet-cafeerne har det svært nok rundt omkring - og rigtig mange spil er flyttet fra konsol til smartphone eller tablet. Hvorfor det nok er begrænset hvormange der vil betale for at spille gl.dags playstation.

Men det kan være det kan lade sig gøre i Kbh., Århus, Odense eller en anden større by. Det kan også være at du kan kombinere playstation med ilt-cafe, eller at du kan åbne et samarbejde med EA games og dermed hoste DM i FIFA eller slå stort på andre konkurrencer.

Jeg skal ikke kunne sige det - men mit gæt er at sådan en cafe skal bygges op om konkurrencer, social samvær og events :)

God vind!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende, men tror det vil være svært at tjene penge på dette.

Antallet skal nok noget højere end 30, men kommer selvfølgelig an på husleje, ønsket løn osv.

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at ideen lyder god nok.

Men som en anden nævner, så har internet cafeer det rigtig svært, samt du skal finde ud af hvor henne i landet du vil gøre det.
En anden ting du nok kommer til at bruge mange penge på, det ville være a skulle have mange af de nye spil.
Lad os sige at du vil have 30 playstations og det nye Fifa udkommer, så skal du nok forvente at købe 20 stk. af det. Dette gælder også ved andre store titler.
Du skal nok også have fokus på at lave events, så dine kunder vil komme igen og forblive loyale.
Men der skal også være stor fokus på sikkerhed, så din cafe ikke bliver brudt op, eller folk ikke tager spil eller kontrollere med hjem.

Dette er ikke et ja eller nej svar, men mere et husk at tænke det godt igennem.
Uanset hvad du bestemmer dig for, så ønskes det held og lykke med projektet.

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt ikke umuligt - det er intet. Men som flere andre har nævnt, så skal du gøre noget specielt som trækker folk til. Samtidig så ville jeg ikke satse udelukkende på Playstation, men samtidig evt. både have Xbox, samt pc. 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og en kollega har tænkt samme tanke, men vi droppede det da vi tænkte på, hvor klamme de der controllers ville blive :) Jeg tror heller ikke at det er muligt at tjene på det, hvis det udelukkende er PS café/hyggested.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)