Jeg mangler lidt ekspert-hjælp til finpudsning af en Dandomain web-shop. Tiden løber hurtigt, når jeg gerne snart vil åbne dørene til butikken - og jeg har brug for (billig) assistance, så jeg kan fokusere på mange af de andre opgaver der ligger foran.
Så kender du Dandomain-shoppen langt ned i koderne, og har designforståelse, hører jeg gerne fra dig...
Mange hilsner
Storebror
PS. Amino er et herligt sted for en "elev". Er du gal, hvor kan jeg genkende mange af udfordringerne/problemerne herinde.
Det er primært en flot konstruktion af et anderledes varekort, end det der er standard-løsninger til i shoppen. Et avanceret designmodul er tilkøbt til lejligheden...
Det er primært en flot konstruktion af et anderledes varekort, end det der er standard-løsninger til i shoppen. Et avanceret designmodul er tilkøbt til lejligheden...
vh
Storebror
Lige af ren nysgerrighed hvad er det for et design modul?
Avanceret designerNY! Indeholder i princippet design af, eksempelvis varekort, diverse elementer. Dette modul muliggør flytning af disse elementer, samt tilpasning af varekort via shoppens WYSIWYG editor, så der frit kan ændres varekort layout i shoppen.
Avanceret designerNY! Indeholder i princippet design af, eksempelvis varekort, diverse elementer. Dette modul muliggør flytning af disse elementer, samt tilpasning af varekort via shoppens WYSIWYG editor, så der frit kan ændres varekort layout i shoppen.
Er det lykkedes dig at finde hjælp til DandomainsAvanceret designer Modulet? Vi har købt modulet, men DanDomain kan ikke fortælle, hvordan vi får forskellige størrelse fonte på de forskellige variable.Det kunne være din hjælp også kunne hjæle os J
Den opføre sig godt nok lidt underligt, kan jeg godt se. Man kan jo sagtens markere den og så sige den skal være stor, men når man gemmer glemmer det - virker som lidt en fejl.
Måden jeg normalt gør det på er at gå ind i kildefeltet, og så "håndkode" det, du kan f.eks. smide <h1>-tags omkring produktnavnet osv. Disse skal jo så styles via noget CSS.