Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Dandomain webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mangler lidt ekspert-hjælp til finpudsning af en Dandomain web-shop. Tiden løber hurtigt, når jeg gerne snart vil åbne dørene til butikken - og jeg har brug for (billig) assistance, så jeg kan fokusere på mange af de andre opgaver der ligger foran.

Så kender du Dandomain-shoppen langt ned i koderne, og har designforståelse, hører jeg gerne fra dig...

Mange hilsner

Storebror

PS. Amino er et herligt sted for en "elev". Er du gal, hvor kan jeg genkende mange af udfordringerne/problemerne herinde.Smile 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 22:31

hej

Hvad helt konkret ved shoppen er det du skal have hjælp til ?

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Aug 07
Skrevet kl. 22:42

Hej

Det er primært en flot konstruktion af et anderledes varekort, end det der er standard-løsninger til i shoppen. Et avanceret designmodul er tilkøbt til lejligheden...

vh

Storebror

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 07:34

Storebror:

Hej

Det er primært en flot konstruktion af et anderledes varekort, end det der er standard-løsninger til i shoppen. Et avanceret designmodul er tilkøbt til lejligheden...

vh

Storebror

Lige af ren nysgerrighed hvad er det for et design modul? 

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Aug 07
Skrevet kl. 08:05

Hej Niklas

Dandomain beskriver det sådan:

Avanceret designer NY!
Indeholder i princippet design af, eksempelvis varekort, diverse elementer. Dette modul muliggør flytning af disse elementer, samt tilpasning af varekort via shoppens WYSIWYG editor, så der frit kan ændres varekort layout i shoppen.

Det er som meget andet et ekstra tilkøb. Pris 99.

vh

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:33

Storebror:

Hej Niklas

Dandomain beskriver det sådan:

Avanceret designer NY!
Indeholder i princippet design af, eksempelvis varekort, diverse elementer. Dette modul muliggør flytning af disse elementer, samt tilpasning af varekort via shoppens WYSIWYG editor, så der frit kan ændres varekort layout i shoppen.

Det er som meget andet et ekstra tilkøb. Pris 99.

vh

Mange tak! 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:33

Prøv hiv fat i Kristian fra www.cygnet.dk han har lavet nogle rigtig flotte shops som jeg mener er bygget over dandomain.

Han er også meget aktiv herinde.  

Fra Haslev
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:55

Hej Storebror,

Er det lykkedes dig at finde hjælp til Dandomains Avanceret designer Modulet?
Vi har købt modulet, men DanDomain kan ikke fortælle, hvordan vi får forskellige størrelse fonte på de forskellige variable.Det kunne være din hjælp også kunne hjæle os J

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:44

Den opføre sig godt nok lidt underligt, kan jeg godt se. Man kan jo sagtens markere den og så sige den skal være stor, men når man gemmer glemmer det - virker som lidt en fejl.

Måden jeg normalt gør det på er at gå ind i kildefeltet, og så "håndkode" det, du kan f.eks. smide <h1>-tags omkring produktnavnet osv. Disse skal jo så styles via noget CSS.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)