Partner søges til cafe projekt
Tilmeldt 27. May 13
Marrero
Skrevet
27-05-2013 kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej med jer amino 'er
jeg er en seriøs iiværksætter, og jeg står med tanken om at åbne min egen cafe - kaffe /spisested.
Jeg står og mangler en partner som gerne vil hjælpe mig med at føre mit brand frem i Dk (København)
hvis du vil vide mere om mit projekt så smid mig en PB..
Vh
Mikkel Marrero
Svar
Fra Nyborg
Tilmeldt 27. May 13
Patrick Hansen
Skrevet
27-05-2013 kl. 15:15
Svar
Hej Mikkel når du skriver partner hvad tænker du så Investor , Branding i andre landsdele eller en 50/50 partner?
Patrick
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Rasmus
Skrevet
17-06-2013 kl. 21:14
Svar
Hej Marrero,
Jeg står i samme situation og nået en del hen af vejen med projektet. Hvad er det du mangler? Penge, partner for styrkens skyld eller hvordan?
Svar
Tilmeldt 27. May 13
Marrero
Skrevet
19-06-2013 kl. 11:36
Svar
Altså lige nu har jeg kun forrentningsplanen i orden, men jeg har en pæn ide om hvor og hvad.
Hvad har du i tankerne?
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Rasmus
Skrevet
19-06-2013 kl. 15:40
Svar
Som sagt, jeg er selv nået en del hen af vejen med at etablere en cafe, men koncept driller stadig en smule og det smitter af på økomonien. Dvs har lokaler, har nyt aps , har kontakt til div bryggerier mm Jeg er meget fleksibel omkring partnerskab, men syntes det et bedst at vi mødes og taler videre.
Svar
Tilmeldt 23. Aug 05
Hej Mikkel. Har sendt dig en privat besked . Rasmus. Man kan ikke sende privat besked til dig. Det skal du åbne op for i indstillingerne ;-) Jeg vil gerne i kontakt med jer begge. De bedste hilsner Ronni
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Rasmus
Skrevet
27-06-2013 kl. 12:07
Svar
Jeg forstår ikke Amino nogle gange.. Der er en valgmulighed der hedder "alt det andet". Hvor er indstillinger?
Svar
Tilmeldt 23. Aug 05
Rasmus: Det kan være de har lavet om herinde sådan at man skal være medlem af Amino for at kunne skrive Privat besked? For det burde ellers være nemt og ligetil.
Mikkel jeg afventer response fra dig. Har intet hørt fra dig.
Svar