Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stilling
Tilmeldt 7. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået feedback før og efter nogle ændringer håber jeg I vil kommentere igen på siden her

Lad mig høre hvad I siger Big Smile

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:17

Fin side ;)

Måske skal du også linke til YouTube videoen, om hvordan man finder IP adresse på Mac, i guiden til hvordan man finder IP adresse på Mac. Altså ikke kun under "YouTube guides" :)

Fra Stilling
Tilmeldt 7. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:01

God ide! det må jeg lige få ændret!

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:18

Fin simpel side. "Benyt dig af de gode tilbud her" ligger et stykke over selve tilbudende - Ser ikke så godt ud.

Tænker at der må være mulighed for nogle mere relevante annoncer? Prøv AdSense, eller nogen annoncer for internet, domæner eller lign.?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:55

Tobias Hyldeborg:
Tænker at der må være mulighed for nogle mere relevante annoncer? Prøv AdSense, eller nogen annoncer for internet, domæner eller lign.?

Ja AdSense er en god mulighed for, at tjene penge, samt et minimalt opdateringsarbejde. Hos PartnerAds, kan annonceudbyderne annullere deres partnerskab osv. Udover det, giver AdSense en god CPC ;) Det er forholdsvist nemt at blive optaget til Adsense - dog kan det tage lidt tid.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)