Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvangivelse for 2011

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense SØ
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode Aminoer,

Jeg har fået en kunde, der ikke har indsendt sin 2011 selvangivelse :( og gerne vil have mig til det. Hvordan er det lige man gør nu? Har Skat et skema man skal udfylde og sende ind eller skriver man bare et brev til dem?

På forhånd tak!

Jørn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47161
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:16

Han må ha fået rykkere men 2011 årsopgørelse findes under hans skat dk og er den låst må du ha fat i skat

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 12:19

Hej :)

Det kan relativt nemt løses ved at printe en Tom selvangivelse for 2011 ud, udfylde den og indsende den.
Er du rigtig fræk nøjes du med en ændringsskrivelse kun for de tal, der skal ændres i forhold til det selvangivede.

Mvh Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1109
Skrevet kl. 17:46

Du går bare nomalt ind i hans skattemappe og stedet for 2012 vælger 2011 i "ret angiv årsopg selvang"

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:56

kah:

Du går bare nomalt ind i hans skattemappe og stedet for 2012 vælger 2011 i "ret angiv årsopg selvang"

Nu kender jeg naturligvis ikke til kunden, og hvad der skal ændres i selvangivelsen. Men SKAT har spærret flere rubrikker her i 2013, så det kan være nødvendigt at lave en ændringsskrivelse/manuel selvangivelse.
Men ja, hvis det eksempelvis bare er overskud/underskud af virksomhed, så kan man bare rette det derinde :)
Mvh.
Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Odense SØ
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:06

Tak for svarene. Det var ikke så svært som jeg troede. Jeg prøvede at logge ind på min egen side hos Skat og der kunne jeg godt ændre 2011. Det var værre med kundens. Den var låst, så nu printer jeg en tom selvangivelse ud og skriver på den og sender med "slow mail". Jeg ved godt de ikke er glade for post, der ikke er digital, men sådan må det være. Hav en god dagSmile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)