Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lige udviklet et WP plugin - hvordan sælger jeg det, og hvad gør jeg med skat?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Da du ikke har andet end små udgifter forbundet med dette vil jeg anbefale at bruge den regel der hedder at du må tjene 50.000 uden at registrer dig,
Er ikke helt inde i den men burde da gælde for dig også.

Held og lykke med dit nye modul :) 

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke TJENE, men at OMSÆTTE for 50.000 kr.

Skat er ligeglad med hvor meget du tjener.. :D

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 10:25

Firmaconnect.net:
Da du ikke har andet end små udgifter forbundet med dette vil jeg anbefale at bruge den regel der hedder at du må tjene 50.000 uden at registrer dig,

Det er rigtigt der er en regel der siger du må tjene 50.000 uden at blive momsregistreret, men hvis han tjener mere end 50.000 på det wp plugin han har lavet, så skal han betale moms af de 50.000 han har tjent uden moms.

Så jeg synes personligt selv at det er smartere bare at oprette et cvr nr  og få det overstået med det samme. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:34

JørgenPiteå:

Hej Anders

den største markedsplads for Wordpress plugins finder du her:

http://themeforest.net/community/marketplaces

mvh

Jørgen

God idé :) Men jeg helder pt. mest til at lave en hjemmeside til det. Ligesom her: http://www.wysija.com/ .

Jeg kan godt se, at der er en masse fordele ved at bruge themeforrest, og det kan også godt være, at jeg ender med at bruge denne løsning.

Men jeg kommer til at bruge en del tid på markedsføring og på at være aktiv på fora. Derfor tror jeg, at det kan være en god idé, hvis jeg har min egen hjemmeside.

Men helt klart en god mulighed;)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 10:36

Mads Andersen:

Firmaconnect.net:

Det er rigtigt der er en regel der siger du må tjene 50.000 uden at blive momsregistreret, men hvis han tjener mere end 50.000 på det wp plugin han har lavet, så skal han betale moms af de 50.000 han har tjent uden moms.

Så jeg synes personligt selv at det er smartere bare at oprette et cvr nr  og få det overstået med det samme. 

Er ikke 100% inde i reglerne som jeg også skrev.
Tænkte bare det var en ide, så kunne han slippe for en masse bøvl hvis han senere ikke ville starte alligevel.
En måde at test om folk vil købe hans modul inden alt for meget biokreti

Opstart af virksomhed kræver sin mand i danmark med alle vores regler.

Men bare en ide :)

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 10:37

Firmaconnect.net:

Hej Anders.

Det er nok en regel, som jeg skal undersøge lidt nærmere ;) Ved du, om det er pr. måned eller år, at man ikke må omsætte for over 50k ?

Firmaconnect.net:
Held og lykke med dit nye modul :) 

Mange tak ;)

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 10:45

Mads Andersen:

Så det betyder altså sort på hvidt, at jeg kan sælge det på en hjemmeside gennem paypal uden at skulle bekymre mig om moms, skat osv?

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:50

Hej Anders. Har du undersøgt om der overhovedet er et marked for dit plugin? Jeg har mange års erfaring med Wordpress og bruger udelukkende plugins fra Wordpress.org eller plugins som jeg selv laver. Wordpress bygger jo på Opensource hvor alle brugere deler med hinanden.

Udvikler jeg et plugin deler jeg det gerne med alle andre - HVORFOR, fordi jeg selv bruger mange gratis plugins som andre har brugt tid på at udvikle.

Et forslag er at du laver en gratis "skrabet" version som du lægger på Wordpress.org med henvisning til PRO version med flere muligheder.

Held og lykke med dit projektSmile

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 11:27

JørgenPiteå:

Hej Anders. Har du undersøgt om der overhovedet er et marked for dit plugin? Jeg har mange års erfaring med Wordpress og bruger udelukkende plugins fra Wordpress.org eller plugins som jeg selv laver. Wordpress bygger jo på Opensource hvor alle brugere deler med hinanden.

Udvikler jeg et plugin deler jeg det gerne med alle andre - HVORFOR, fordi jeg selv bruger mange gratis plugins som andre har brugt tid på at udvikle.

Et forslag er at du laver en gratis "skrabet" version som du lægger på Wordpress.org med henvisning til PRO version med flere muligheder.

Hejsa!

Jeg er sikker på, at der er et marked for dette plugin (det henvender sig hovedsagligt til affiliates).

Jeg har selv en idé til et opensource plugin, men lige nu vil jeg fokusere på dette plugin. 

JørgenPiteå:
Held og lykke med dit projektSmile

Mange tak! :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:32

Anders Saabye:

Mads Andersen:

Så det betyder altså sort på hvidt, at jeg kan sælge det på en hjemmeside gennem paypal uden at skulle bekymre mig om moms, skat osv?

Nej betyder at du selv skal søger for at oplyse hvad du tjener og betale både skat om moms.
overstiger du 50.000 skal du oprette cvr.
Derudover ved jeg at man kan køre sit frikort ind over.

Men kontakt da told og skat tlf 71221818, de har en hel service-afdeling til dette og kan råde dig meget bedre og rigtigt og forkert.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)