Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til viden omkring reklamerindtægt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har fået den idé, at starte en hjemmeside, hvor jeg vil dele skoleopgaver med fokus på mat og fysik gratis. Det er med henblik på at tjene penge på reklameindtægt. Derfor ville jeg høre:

1) Lyder idéen holdbar

2) Hvis ja, hvilke råd ville i give

3) Vil en sådan hjemmeside have et stort nok publikum i forhold til reklameindægter da det jo kun vil være en national hjemmeside.

4) Nu har jeg kigget på google ads, men er der andre der er mere anbefalelsesværdig

Mvh Casper (the rookie)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 23:49

CasperDybbro:

Hej alle

Jeg har fået den idé, at starte en hjemmeside, hvor jeg vil dele skoleopgaver med fokus på mat og fysik gratis. Det er med henblik på at tjene penge på reklameindtægt. Derfor ville jeg høre:

1) Lyder idéen holdbar

2) Hvis ja, hvilke råd ville i give

3) Vil en sådan hjemmeside have et stort nok publikum i forhold til reklameindægter da det jo kun vil være en national hjemmeside.

4) Nu har jeg kigget på google ads, men er der andre der er mere anbefalelsesværdig

Mvh Casper (the rookie)

Kan se ideen i at du lave et system, hvor på man kan søge efter lignende opgaver, så du kan se hvilken fremgangsmåde der bliver brugt. - det et enormt arbejde, men tror markedet er stort for det, dog tror jeg ikke den måde vil virke på folkeskole niveau.

Tilmeldt 26. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:05

Altså selve arbejdet i forhold til det faglige er næsten gjort, da jeg lige har færdiggjort min STX med fysik på højniveau. Så jeg har tonsvis af noter. det er bare hvordan indtægten er fra reklamer

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 02:31

Hvis jeg husker rigtigt så overholder dit koncept ikke retningslinjerne på google adsense. Så du skal nok finde et andet firma til reklamer.

Udover det er der vidst et par stykker danske lektie/opgave hjælp websites. Hvis ikke dit website/koncept kan tilbyde noget de andre ikke kan ville jeg nok ikke kaste mig ud i det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)