Hej alle Jeg har fået den idé, at starte en hjemmeside, hvor jeg vil dele skoleopgaver med fokus på mat og fysik gratis. Det er med henblik på at tjene penge på reklameindtægt. Derfor ville jeg høre: 1) Lyder idéen holdbar 2) Hvis ja, hvilke råd ville i give 3) Vil en sådan hjemmeside have et stort nok publikum i forhold til reklameindægter da det jo kun vil være en national hjemmeside. 4) Nu har jeg kigget på google ads, men er der andre der er mere anbefalelsesværdig Mvh Casper (the rookie) |
CasperDybbro:Hej alle
Jeg har fået den idé, at starte en hjemmeside, hvor jeg vil dele skoleopgaver med fokus på mat og fysik gratis. Det er med henblik på at tjene penge på reklameindtægt. Derfor ville jeg høre:
1) Lyder idéen holdbar
2) Hvis ja, hvilke råd ville i give
3) Vil en sådan hjemmeside have et stort nok publikum i forhold til reklameindægter da det jo kun vil være en national hjemmeside.
4) Nu har jeg kigget på google ads, men er der andre der er mere anbefalelsesværdig
Mvh Casper (the rookie)
Kan se ideen i at du lave et system, hvor på man kan søge efter lignende opgaver, så du kan se hvilken fremgangsmåde der bliver brugt. - det et enormt arbejde, men tror markedet er stort for det, dog tror jeg ikke den måde vil virke på folkeskole niveau.