Hvad er avancen på chips og snacks og god ide med begrænset åbningstid og lave noget andet de andre dage. |
LÆS: Er nød til at komme med den her beskrivelse af samfundets udviking med hensyn til sundhed
Vi er inde i en periode i det her samfund hvor Fitness, Sundhed og velfærd er blevet utroligt populært som aldrig før! (specielt pgr af mediernes påvirkning)
Der åbnes konstant nye fitnesscentre og kæder hele tiden fordi efterspørgelsen er så stor. Sandwich kæder og spisesteder fyldere mere og mere i gadebilledet og sunde drinks som Vitamindrinks har fået en stor markedsdominans! Det at leve sundt er det "nye" og det tror jeg vil blive ved med at være i meget langtid.
At åbne en slikbutik 90'erne til 2000'erne ville have været fantastisk, men det er det ikke mere! Jeg har boet i aarhus hele mit liv har set et par slikbutikker dreje nøglen om og der må kun være 1 grund til dette: Fordi det ikke kan kører.
Nogle gange når man vil starte en forretning eller udfører en ide, er det alstå også vigtigt at tænke på samfundets udvikling og behov!
Mcdonalds har indset samfundets behov og den nye sunde trend og har netop indføret endnu flere " sunde" madvare og morgenmad i deres resturenter!