Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt navn til webshop der sælger e-cigaretter

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville for alt i verden undvære sundsmøg.dk eller noget der overhovedet nærmer sig - for det første så kan man risikere at få en bøde fordi at du misviser kunderne, du kan nemlig umuligt bevise at den på nogen måder er det mindste sund - mindre usund måske, men det er langt fra det samme. Desuden så vil det give et dårligt indtryk på mange, fordi de også ved at det ikke er sundt.

Det samme som når virksomheder påstår de er bedst, billigst, hurtigst eller andet - uden at have belæg for det.

M.h.t. Ecig.dk er der i forvejen en del der indeholder det ord i deres navn, og derfor tror jeg også nemt at de kan forveksles 

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hej vil bare lige sige en ting uden at være negativ

nu har min stedfar en butik ved jeg og han har ikke de dyreste priser men heller ikke de billigste og jeg ved personligt at det med du kan skaffe de billigste ting inden for det. og sælge dem sindsygt billigt kan ikke altid svare sig. da der er utroligt mange der kommer til ham og betaler det ekstra fordi de for noget for der holder. og ved der utroligt mange ligesom dig sælger billigt men varene går utroligt hurtigt i stykker

men pøj pøj håber det lykkes for dig. :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et forslag.:

Elsk-smøg.dk

Det er positivt, uden at præge et budskab om at det er "sundt", det er fængende og passer godt rent semantisk. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)