Hej "sælg alt"
Jeg er da ked af at du får lyst til at kaste op. Det lyder meget slemt.
Vi har - som en af de eneste - indsendt vores væsker til kontrol hos sundhedsstyrelsen. Vi har været i branchen for e-cigaretter siden 2010, og har egen produktion af cigaretterne. Vores væsker køber vi direkte fra en af verdens største leverandører af væsker, men idet at det ikke er vores egen produktion, har vi valgt at kører strenge kvalitetstests løbende, således af væskerne en gang om måneden, stikprøvevis bliver udtaget og sendt til kontrol på laboratorier - og vi har endnu ikke fået negativt svar fra laboratorierne.
Så jeg er da ked af at du indtil videre kun har mødt "et par knægte der vil importere fra alibaba", men jeg forsikre dig at vi ikke er en af dem.
Vi gør primært i engrossalg - og har gjort i dette siden 2010, men har valgt at prøve mulighederne med en webshop også, da jeg synes produktet i Danmark bliver solgt alt for dyrt, og det på den måde ikke får den popularitet det har opnået i uk og usa
Jeg er enig med dig i at sundsmøg.dk faktisk ikke er det bedste navn - ved nærmere eftertanke.
Når det så er sagt, så har jeg på intet tidspunkt i denne tråd bedt om vurdering af selve projektet, eller på nogen måde lagt op til at få dine sure opstød. Det eneste jeg har bedt om er forslag til navne til en sådan webshop, så hvis du ikke kan holde dig til emnet, så vil jeg gerne frabede yderligere kommentarer fra dig. - Og ja, jeg føler mig stødt, ikke fordi jeg er blandt den målgruppe du omtaler, men fordi du skriver på en meget negativ måde.