Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt navn til webshop der sælger e-cigaretter

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi er ved at starte en webshop. Konceptet er simpelt : vi har europas billigste e-cigaretter og væsker hertil.

vi søger derfor et godt navn til denne webshop.

Nogen bud ? :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Licious fumes

steamers united

perfect cigs

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevon

Tak for budene, men de rammer ikke lige det vi ønsker. Vi ønsker det skal:

være simpelt

let at undgå stavefejl

man skal kunne hører hvad det drejer sig om

jeg tænker :

sundsmøg.dk

eller

ecig.dk

Hvad siger folk? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person
Man får næsten lyst til kaste op over når folk skriver sund smog og ja jeg ved godt de er bedre end normale smøger men alligevel...

Find et navn uden folk tror du sælger æbler, for det er jo heller ikke sunde ryge æbler.

Har du ide om hvad dine væsker indeholder eller er det blot atter et par knægte der vil importere fra alibaba uden at vide om hverken selve ciggen eller væsken ?

Man bør som minimum vide hvad der er man beskæftiger sig med når det nu er noget der skal indenbords..

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej "sælg alt"

Jeg er da ked af at du får lyst til at kaste op. Det lyder meget slemt.

Vi har - som en af de eneste - indsendt vores væsker til kontrol hos sundhedsstyrelsen. Vi har været i branchen for e-cigaretter siden 2010, og har egen produktion af cigaretterne. Vores væsker køber vi direkte fra en af verdens største leverandører af væsker, men idet at det ikke er vores egen produktion, har vi valgt at kører strenge kvalitetstests løbende, således af væskerne en gang om måneden, stikprøvevis bliver udtaget og sendt til kontrol på laboratorier - og vi har endnu ikke fået negativt svar fra laboratorierne.

Så jeg er da ked af at du indtil videre kun har mødt "et par knægte der vil importere fra alibaba", men jeg forsikre dig at vi ikke er en af dem.
Vi gør primært i engrossalg - og har gjort i dette siden 2010, men har valgt at prøve mulighederne med en webshop også, da jeg synes produktet i Danmark bliver solgt alt for dyrt, og det på den måde ikke får den popularitet det har opnået i uk og usa


Jeg er enig med dig i at sundsmøg.dk faktisk ikke er det bedste navn - ved nærmere eftertanke.

Når det så er sagt, så har jeg på intet tidspunkt i denne tråd bedt om vurdering af selve projektet, eller på nogen måde lagt op til at få dine sure opstød. Det eneste jeg har bedt om er forslag til navne til en sådan webshop, så hvis du ikke kan holde dig til emnet, så vil jeg gerne frabede yderligere kommentarer fra dig. - Og ja, jeg føler mig stødt, ikke fordi jeg er blandt den målgruppe du omtaler, men fordi du skriver på en meget negativ måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke et surt opstød til dig, men blot en mening om hvad jeg og mange andre mener om SUND cigaret, det var blot min tip til IKKE bruge det ord i jeres sikkert udmærkede shop, undskyld hvis du fik forkert indtryk det var skam positivt ment.

I dit indlæg så det jo ud som om I skulle til at starte nu med atter en ny ecig shop, så derfor kom jeg med et forslag til hvad I ikke skulle kalde det.

Atter en gang, held og lykke med projektet. 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kald det røgfri............

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælg Alt:

Det var ikke et surt opstød til dig, men blot en mening om hvad jeg og mange andre mener om SUND cigaret, det var blot min tip til IKKE bruge det ord i jeres sikkert udmærkede shop, undskyld hvis du fik forkert indtryk det var skam positivt ment.

I dit indlæg så det jo ud som om I skulle til at starte nu med atter en ny ecig shop, så derfor kom jeg med et forslag til hvad I ikke skulle kalde det.

Atter en gang, held og lykke med projektet. 

Tak for det :-)

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Michel Moore:

Hejsa

Vi er ved at starte en webshop. Konceptet er simpelt : vi har europas billigste e-cigaretter og væsker hertil.

Istedet for at slå på pris, så måske slå på kvalitet? Jeg mener jo blot, en gennemsnitsryger har 600-1.200 kr. pr. måned til sit forbrug, du kan godt finde nogle virkeligt lækre e-cigs og ikke det billige kina skrammel.

Der er iøvrigt mange shops efterhånden, og det med pris er jo ikke sjovt længere hvis fortjenesten ikke er der. Der er allerede shops i DK som har flere tusinde salg om måneden, så der er I vist allerede bagud i forhold til købsprisen hos leverandøren?

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit indlæg.

Med egen produktion i Kina, er jeg overbevist om at vi kan konkurrere med de fleste shops ikke kun i danmark men også i hele europa.

Vi har flere af de dyre serier også, men disse sælger vi kun engros. Planen med webshoppen er at ramme de kunder som "bare lige vil prøve det" - og på den måde gøre selve produktet mere populært. Fortjenesten er derfor ikke hovedmålet med denne webshop, men mere at flere begynder at bruge e-cigaretter. Dermed ikke sagt jeg vil tabe penge, men jeg tror du forstår pointen. :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)