Jeg er i gang med at lave en hjemmeside, hvor jeg gøre næsten ligsom Pricerunner. På min hjemmeside skal man komme til at kunne finde det spil man vil købe, og efter man har fundet det, kan man se en liste over webshops, hvor spillet kan købes (billigs sted øverst) Jeg har ikke fået sat spil ind i nu, jeg er nemlig kun i gang med designet. Jeg vil derfor meget gerne høre om jeg er på rette vej med designet, altså vil jeg meget gerne have lidt feedback på hjemmeside. Hvis nogen vil prøve at gå ind på hjemmeside med deres Ipad eller Iphone, ville det være dejligt :-)
Flot design arbejder ser ret proff ud, men ikke det du vil høre, vel mere forbedringer du søger
Eneste jeg tænker er at du har brugt en side til at lave den hvor man kan lave gratis hjemmesider. Der vil du nok få problemer med kodningen videre frem med det du tænker den skal bruges til, tvivler på at de kan levere det du søger (uden at kende stedet) Derudover kan jeg være bange for at du bruger standard opsætnig/logoer som man ville kunne finde på andre sider også og dermed er du ikke unik i din (igen kender ikke stedet)
Ved første øjekast syntes jeg faktisk designer er ret godt, du har formået at holde den simple uden alle regnbuens farver, dog med en stærk rød som man skal passe lidt på med...
Jeg har lavet min hjemmeside på Wix, som man kan vælge at betalle for eller lade være. Jeg har valgt at lade være til at starte med, indtil jeg er sikker på at jeg vil det og siden ser flot ud.
Det han mener er at du ikke rigtig kan få lavet en ordenlig hjemmeside med wix.com-templates eller wix.com generelt. Du kan ikke lave ligeså avancerede hjemmeside som hvis du fx. kodede det fra bunden med php/mysql osv. :)