Hej Alle sammen Kunne I Ikke hjælpe mig lidt her?? Mere konkret tænker jeg her på layout, opsætning, ideen bag og evt nye områder?? |
Hej Claus
Umiddelbart får jeg en oplevelse af alt for meget information på én gang. Jeg synes det er forvirrende at der er to menubarer i toppen, så her kunne du måske med fordel rykke 'praktiske oplysninger'-menuen op til at stå helt øverst i siden og med en mindre tekststørrelse. Alternativt skal du droppe din menu med de forskellige typer tilbud, og således kun nøjes med en menu med praktisk info.
Du kunne også overveje at korte teksterne under de forskellige eventmenuer ned. Jeg synes egentlig dine titler "firmaevents, firmafest osv." siger ret meget i sig selv, og for meget tekst får hurtigt brugeren til at miste overblikket og interessen.
Jeg finder det også, personligt, irriterende når hjemmesider er så "lange" at det er nødvendigt at scrolle ned - dette kunne også tyde på at I har for meget information.
Derudover ville jeg rykke din facebook og twitter opfordring op, så den kommer til syne tidligere på siden. Lige nu kræver den at man scroller ned. Og der ville jeg så måske tilgengæld også tilføje en kort tekst om hvad man kan få ud af at like jer ("og bliv opdateret på de nyeste eventtilbud, konkurrencer, give aways osv."). Overvej evt. at have et lille fb og twitter ikon øverst i højre hjørne f.eks., så det altid kan ses og er let tilgængeligt for brugeren :)
Jeg ved at reklameindtægter er vigtige, men jeg synes personligt at den reklame (pt. for indoor ski og golf) på de enkelte aktivitetssider, fylder alt for meget i forhold til selve aktivitetstilbuddene, og det virker desuden misvisende og forvirrende at man under 'kulinariske oplevelser' støder på to store billeder af ski og golf.
En god idé - som kan være mulig på sigt - er at oprette en "det siger kunderne om os", hvor du så har kommentarer, samt navn og firma. Det giver ihvertfald mig en større tiltro til produktet.
Nå men det var lidt af kritikken - jeg har også nogle mere positive kommentarer :)
Jeg synes "tip en kollega" funktionen er super smart, og egentlig burde den få noget mere plads. Gør det eventuelt til en tydelig "knap" i stedet for blot at være en del af den mere anonyme bar.
Også jeres "inspiration"s funktion er en rigtig god idé, som jeg tror mange kan gøre brug af. Dog kan du, for at spare plads på siden, overveje at lave det til et enkelt billede, men til gengæld interaktivt så det veksler mellem forskellige forslag.
Jeg beklager hvis mine 'tekniske' begreber er lidt alternative, jeg mangler kendskab til hjemmesideopbygning og dermed termer.
Alt i alt et rigtig godt koncept, som jeg tror rammer et behov hos mange virksomheder. Der er jo altid et eller andet arrangement der skal stables på benene :)
Hilsen Maja