Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sender peace and love til alle SEO firmaer i hele verden. :-*

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg er i den heldige situation, at jeg har fået et rigtig godt tilbud fra et meget omtalt SEO-firma. Smile

Tilbudet har jeg med glæde taget imod og fryder mig hver dag over at arbejde en time eller to ekstra, så jeg kan betale for at holde denne SEO virksomhed igang.

Amino er jo et rart sted at være, fordi folk er så flinke og rare, skriver Amino og det er jo rigtig dejligt med så meget positiv ånd (se bare på stjernesystemet, det skaber virkelig glæde og fremmer forståelsen).

Derfor venter jeg nu også spændt med min mailbox helt tømt og klar til netop din mail. Smile

Jeg vil nemlig meget gerne i forbindelse med ande flottenheimere, der ligesom jeg selv ikke rigtig har andet at bruge penge på, så vi evt. sammen kan købe en ekstra ydelse i forbindelse med omtalte SEO virksomhed, måske i form af støtte til et andet erhvervsområde. 

Vil du eller en ven eller veninde dele lidt positiv SEO-karma og erfaring med undertegnede, vil jeg være super glad og taknemlig for en privat besked.

Jeg vil gerne støtte alle SEO firmaer i hele verden, men starter med firmaer, der starter med bogstavet M og slutter med bogstavet T

Kender du nogen er min mailboxen åben og du er velkommen med din mail Smile

Mega mange Positive karma-hilsner fra Nina

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)