Jeg er igang med at åbne min allerførste webshop, og jeg har virkeligt arbejdet hårdt for at få det hele til at spille. Mit budget har været minimalt, så jeg har skulle gøre alting selv. Inden jeg launcher min shop, så kunne jeg godt tænke mig noget feedback på siden. Jeg er 100% sikker på der er nogle fejl, stavefejl etc. og kunne godt tænke mig at den var perfekt inden jeg åbner.
Der er ikke nogen rigtige produkter endnu, men de kommer forhåbentlig om ikke så længe.
Link: http://mygames.dk
Der vil komme en 1 step checkout side istedet for den standard, men der går et par dage før den er klar.
Jeg synes bestemt at det ser interessant ud og designet er meget overskueligt og roligt... Dog skal jeg lige hører, de kategorier som du har i din menu, alts 0-99 osv. er det menuer som kommer til at hedde noget andet eller betyder det den prisklasse som tingene ligger i? Det forvirre lidt :-/
Dog skal jeg lige hører, de kategorier som du har i din menu, alts 0-99 osv. er det menuer som kommer til at hedde noget andet eller betyder det den prisklasse som tingene ligger i?
Nej det er bare midlertidigt - Jeg får adgang til produkter om et par dage, og så skal underkategorierne laves om.
Det ser godt ud! Synes du har gjort et godt stykke arbejde, ser ikke så nørdet og teenage ud i farvetema etc. som mange spilsider. Jeg arbejder med splittesting og konverteringsoptimering, så det er nok mest den slags jeg kommenterer på :) Det er kun forsiden jeg har kikket på :)
Godt med en klar action-farve gennem siden, den orange passer fint, og godt du ikke bruger den ellers i grafik.
Det lange blå banner midt på siden synes jeg har karakter af at være en reklame, så den ville jeg designe om så den ligner mere et side element. Det kan nok klares med at fjerne deres logo, og have det rent tekstbaseret, ellers tror jeg øjnene bare skipper det ud som værende reklame.
Jeg synes du skal skrive "Kr" foran beløbene under produktbillederne, så det er helt klart hvad 0-99 osv betyder.
Baggrunden bliver måske lidt for "hvid", du kunne overveje at have den nyeste spil til at køre som billeder over hele baggrunden som på denne arkitekt side: http://www.constructa.dk/ så føler man der sker noget nyt hver gang man kommer, hvis du skifter fra uge til uge.
Og så synes jeg du skal have et billede af en varekurv på siden, så det er helt tydeligt hvor den er, og at det er en varekurv. Det er sådan noget som øjnene fanger med det samme, og så skal man slet ikke tænke.
Ellers er mit råd: test det på 3 personer som ikke har set den før og som er i målgruppen, og ret de ting de siger som giver mening :) Så kommer du langt :)