Jeg skriver til jer vedrørende et projekt som, Onlinecommunity.dk og jeg har arbejdet på længe nu. Projektet går ud på at fremstille en funktionel webshop, med fokus på udvikling og kundens behov. Webshoppen er desuden opbygget om betalings metoden; Paypal.
Vi er nu meget tæt på at skulle lancere projektet / produktet, men vi tænkte på om der var nogle her inde der ville have et lille sneak peak i form af en måneds GRATIS beta bruger. I den måned vil du have adgang til Easyshops.dks webshop system, via et login du får givet via mail.
I systemet som beta brugeren får adgang til, vil der ligge et sub-domæne til Easyshops.dk og 3 designs, så du selv kan vælge hvilket af de tre designs du vil have på din beta webshop. Vi tager maks 20 beta brugere ind til version 0.2 og det eneste vi sådanset kræver af dig er, at du giver os lidt feedback på systemet ;)
I kan tilmelde jer som beta bruger inde på Easyshops.dk! Vi håber på at se en tilmelding fra jer!
Desuden hvis i har nogle spørgsmål, må i med glæde skrive dem under her! - Så skal jeg nok besvarer dem hurtigst muligt :)
Hej Patrick, Synes det er ærgeligt med paypal metoden - vil stærkt anbefale dig at kigge på et alternativ, da Paypal's systemer sænker konverterings raten. Eks. bruger vi på www.eyki.dkewire, som vi har fået tilrettet så det til forveksling ligner et betalingssystem fra epay mv.
Mvh
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Det er det nemmeste webshopsystem, jeg har set til dato og så er det gratis!!!
Vi laver selv CloudSprout, og ved at kigge på Tictail har vi fundet den nødvendige inspiration, til at løse nogle af de start-brugervenlighedsproblemer vi har haft.
Mange tak for dette guldkorn, vi værdsætter det meget ;-) Vi vil tage det til eftertanke, da vi i øjeblikket efter de opslag her inde har tænkt på at lave webshop systemet om, så det ikke kører Paypal. Dog er det nok det, som vi kører med her i Version 1.0 ;-)
Vi har valgt at bygge flere pakker med forskellige betalings services.
Den første pakke kommer til at indeholde kun Paypal, mens de andre får lidt mere avanceret betalingsmåder ved hjælp fra kreditkort. Vi er godt i gang med at kigge på de mange løsninger i er kommet med, så vi kan finde ud af hvilket system vi skal arbejde på ;)
Vi søger stadig beta brugere til V0.2! I tilmelder jer stadig på http://easyshops.dk, så se og kom i gang! Det eneste i er forpligtet til som Beta brugere er, at give en smule feedback ;)