Kære Aminoer Efter at have søgt lidt omkring dette emne, synes jeg stadig ikke der er KLARE svar. Vi er 2 der vil importere tøj fra Kina, er der nogle specielle regler for det? Er det de sædvanlige 12% import told af tekstiler...? Jeg menes at have læst at man kan trække importtolden fra som fradrag ? Passer det ? - ellers vil jeg høre om der er nogle af jer der har erfaringer med import fra Kina, så vil jeg da meget gerne have inputs :) På forhånd tak for hjælpe Mvh. Steven |
xSteve:Efter at have søgt lidt omkring dette emne, synes jeg stadig ikke der er KLARE svar.
Der må da virkeligt være noget galt med dine øjne, for der er skrevet et flere hav af indlæg vedr. import fra kina - så søg i de gamle indlæg.
Måske du burde smutte forbi SKATs vejledninger (findes på stats hjemmeside) - du kunne jo risikere at finde svarne der ;-)
Man kan ikke entydingt sige at der er 12 % told på tekstiler, det kommer an på hvad produkt samt materialer der er tale om. udover den almindelige told kan der også være antidumpnings told på varen.
Told er en omkostning og kan ikke fratrækkes nogen steder.
Ravn