Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ihh postdanmark... med eller uden omdeling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer :-) Jeg sidder og tænker over leveringsmuligheder med PostDanmark.. Jeg har besluttet mig at tilbyde kunderne "pakken sendt til adressen" og "pakken afhentes på posthuset".

Jeg vil også gerne sende ordrer med maxibrev, hvis værdien af ordren er lav. Jeg tænkte feks. "køber du under 200 kr, så sendes ordren ALTID med maxibrev".. kan man godt det?? eller er det bedre at skrive, at alle ordrer under 1 kg sendes maxibrev? men kan ikke lide al de kg og gram halløj

ved ikke hvordan jeg skal gøre det her!! hvordan gør I det?

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 12:43

Altså hvorfor overhovedet fortælle kunden hvordan du sender pakken??
De kan vel reelt være ligeglade?
Er det fordi du vil lave forskellig fragtpris, så bare gør det - jeg er personlig mest til en FAST fragtpris.
Men jeg har også mange store/dyere varer, så der føler de fleste at de "vinder" :-)

Jeg er ved at skulle have et modul installeret, sådan at kunderne kan VÆLGE et af post dk's 900 udleveringssteder
- Det er squ da smart! :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:49

Hej lampeguru :-)

ja, vil gerne lave forskellige fragtpriser.. " pakke sendt til adressen" koster 49 kr og "pakke afhentes" koster 39 kr... Jeg kommer jo til at sælge smykker osv, og synes det er dyrt at sende feks et smykke som koster 80 kr som forsikret pakke.. derfor har jeg tænkt at tilbyde maxibrev til 29 kr (for ordrer under 200 kr)..... ej ved ikke, det er sgu svært... hmm

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:51

Du skal have en erhvervsaftale med Post Danmark og så kan du printe labels via deres Pacsoft-system. Det er noget billigere at lade kunden afhente pakken på posthuset, så det er bestemt en god mulighed at give for begge parter.

Jeg ville heller ikke begive mig ud i at forklare kunden, hvornår man sender som brev eller som pakke. Det gør nok bare mange lidt forvirrede mere end det gavner. Og så er det altid op til dig selv, om du vil sende som brev eller pakke alt afhængig efter værdi og vægt. Smile

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:57

honning82:
ja, vil gerne lave forskellige fragtpriser.. " pakke sendt til adressen" koster 49 kr og "pakke afhentes" koster 39 kr... Jeg kommer jo til at sælge smykker osv, og synes det er dyrt at sende feks et smykke som koster 80 kr som forsikret pakke.. derfor har jeg tænkt at tilbyde maxibrev til 29 kr (for ordrer under 200 kr)..... ej ved ikke, det er sgu svært... hmm

Nu ved jeg ikke hvilket shopsystem du bruger, men kan du ikke lave det sådan, at hvis beløbet er under 200 kr. er prisen automatisk 29 kr. og hvis prisen overstiger 200 kr., får kunden mulighed for at vælge mellem at få sendt til adressen og afhente på posthuset.

Du skal tænke på, at det uanset er dig, der har ansvaret for at varerne ankommer, så giver du dem muligheden for maxibrev til 29 kr., vil de fleste højst sandsynligt vælge det.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 13:02

Jeg synes bestemt ikke du skal køre med mere end 2 forskellige fragtpriser
- og de skal være nemme at gennemskue..

Hvis du "tør" sende som brev, så vær skarp og sig 0-200,- 29,- alt over 39,-

Eller brug den gevinst du får ud af det, til at sige FAST FRAGTPRIS 35,-
Eller måske FAST FRAGT 39,- GRATIS VED KØB OVER 398,-

Bare mine bud ;-) 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk