|
Jeg har et restlager af tandlægeinstrumenter, du er velkommen til at kontakte mig over amino mail |
Hej Nicolaj,
Har POLO shirts til børn fra Ralph Lauren. Send privat besked med mail så jeg kan sende billeder og info :)
Debat
|
Hej Nicolaj, Har POLO shirts til børn fra Ralph Lauren. Send privat besked med mail så jeg kan sende billeder og info :) |
|
Hej Nicolaj Vi har et større parti gummistøvler (til kvinder (primært), mænd og børn til salg. Indkøbt til brug på sommerens festivaler - men grundet flytning til udlandet bliver dette ikke aktuelt. Der er mange forskellige modeller - kan evt. sende lagerliste. Mvh. Michael |
|
Jeg har et parti smykker liggende fra vores gamle webshop. Det indeholder bl.a. halskæder, armbånd, tørklæder, charms, bælter..
mærket er Barton - skriv hvis det har interesse |
Send mig en besked, er meget interesseret i at høre mere. |
|
Hej
Vi rydder lageret. Først til mølle...
47 stk nye ure, dame ure lidt hr ure, bøjleure, velcro, retro digitalure m.m kendte mærker b.la Q&Q Der følger lidt nye batterier med
Alle 47 ure KUN 600.-
iPod sokker 50 stk KUN 250.- Send pb /Michael |
|
hey jeg er intresseret i dit tøj kan du evt. sende nogle billeder og antal , priser |
|
Nyt parti lækre kvalitets ure Der skal skiftes batteri 10 stk ass ncl fragt chokpris 250.- Send pb /Michael |
|
Hej ** Alt skal væk** Jeg har et parti Digital ure, mange fede og tykke ure imellem Der skal skiftes batterier i dem. Har ialt 13 ure, nogen koster 299.- 199.- normalt
13 ure 275.- incl fragt --------------------------------------- Pilot rollerball skrive penne rød og blå 40 stk ass 100.- incl fragt ------------------------------------------------------------------------------- Solskygger til bilen pakket med 2 stk i hver Lille kylling el jungleborgen pr pk 8.-
Send pb
/Michael |