Hej Aminoer Jeg har endelig fået åbnet min hjemmeside, og da jeg stadig godt kunne bruge nogle flere danske referencer, har jeg valgt at starte et tilbud herinde. Jeg tilbyder animations videoer med dansk indtale, der er skræddersyet netop til dit/din produkt/hjemmeside, vi bruger ikke templates, men tegner alt fra bunden. Priserne på animations videoer starter fra 11500 kr/min, men jeg tilbyder også whiteboard videoer, der er en smule billigere. I kan se referencer på ekvideo.dk |
Animations Video - Tilbud
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Hvad er whiteboard videoer? Har du selv tegnet alle videoer du referere til på din hjemmeside. Kunne godt ligne templates. Hvor meget vil du tro en video ala denne der højest må være på halv anden minut koste?
|
Det her er hvad jeg mener med whiteboard video: Ja, vi har selv tegnet dem, og vi bruger ikke templates til nogle af vores videoer. Jeg så før du havde skrevet noget om prisen, og jeg synes prisen er MEGET fair, da du skal tænke på sådan en video tager os 2-4 uger at lave. Den video du har linket til er meget simpel, så det er lidt svært at give en pris, men for 11500kr/min får man en simpel animations video, som dem jeg har under referencer. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)