Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har problemer med at uploade en simpel hjemmeside- kan du hjælpe!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

jeg har siddet alt for mange timer med at prøve at smide en enkelt side op på ny hjemmeside.

jeg har webhotel- koder mv.

har prøvet at smide en simpel html side(en hel side uden knapper osv, svare til et stort billede der skal bruges som front/hjemmeside)

jeg har prøvet med filezilla, jeg kan sagtens få filen op på siden, men jeg kan ikke se billede, kun en hvid side- jeg har prøvet at kalde den index.html for at få den til at åbne som start side, det virker- men der kommer ingen billeder på- jeg har prøvet at pege den på de tilhørende gif og jpg filder der ligger i Html - men der må være et eller andet jeg gør forkert?- har lagt dem i samme mappe!

jeg har lavet html filen gennem coreldraw- det burde vel ikke være noget problem!

kan nogle hjælpe eller måske smide siden op for billigt?- jeg har filer liggende i coreldraw format, jpg og hvad der ellers kunne være relevant- måske selve størrelsen skal justeres så det er den helt rigtige størrelse 

skriv gerne på BS@saadanservice.dk

bedste hilsner/Bo Schønemann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 03:17

Hej Vigan

lige et "offentligt" amino klap på skulderen og lidt ***** fordi du hjalp mig, det var meget venligt af dig!Yes

De bedste hilsner

BO 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)