Hej alle Jeg poster også lige dette "job" opslag herinde. Så hvis du kender en som kunne have interesse i at være vores ambassadør, så send dem gerne linket :) Mere om jobbet kan ses her: |
Hvor lægger i minimums grænsen for størrelsen på en skole?
Jeg er studerende på IBC Fredericia/Middelfart. Ifølge IBC's årsrapport har de de seneste år haft følgende antal elever:
2008: 3.432
2009: 3.906
2010: 4.344
2011: 4.574
2012: 4.444
Det er dog spredt ud på alle deres afdelinger, altså
IBC Kolding
IBC Fredericia/Middelfart
IBC Aabenraa
HF/VUC Fredericia
IBC Innovationsfabrikken.
HF/VUC samt IBC Fredericia/Middelfart ligger lige ved siden af hinanden, og kan derfor tælles som 1. Samtidig er der placeret en teknisk skole inden for en afstand af 300 meter, som kan køres med sammen med.
Jeg pendler dagligt imellem Kolding og Fredericia, og har derfor mulighed for at dække skolerne i begge byer.
IBC Innovationsfabrikken er fortrinsvis for virksomheder som køber kurser m.v. der, så den vil ikke være relevant for folk der søger boliger - Der skal dog heller ikke trækkes fra i tallene på grund af den, da det er en helt nyåbnet afdeling.
Er det størrelsesmæssigt stort nok, så sender jeg gerne en ansøgning. Jeg vil dog ikke bruge tid på at lave en, i tilfælde af at det ikke er den type uddannelse i leder efter.
kevon