Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukket forum til forhandlere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skal have oprettet et lukket forum til vores forhandlere, men er lidt i tvivl om hvad der er nemmest / fungere bedst. Jeg er ikke så vild med at bruge facebook til det. 

Det jeg skal bruge er et sted hvor vores forhandlere kan poste indlæg uden andre kan se det, altså et lukket forum. Brugerne skal ikke selv kunne invitere nye brugere, det er kun mig der skal have adgang til at invitere til gruppen.

Så håber på et forslag eller to.

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:21

Du kan finde en masse forskellige forums scripts på nettet, sagen er at stort set alle af dem er åbne forums.

Codecanyon.net har en masse åbne at vælge imellem. Og med nogle få ændringer kan det let blive til et lukket forum. Du kan også få en programmør til at lave et fra bunden til dig, men økonomisk tror jeg det er dumt. 

Hvis du har et fornuftigt budget at arbejde med, kan jeg hjælpe dig med at få et op at køre i løbet af de næste par dage.

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 10:49

Jeg havde nu håbet at kunne finde en gratis tjeneste på nettet, er det muligt i google plus at lave en lukket gruppe, hvor jeg kun må invitere til ?

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)