Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gider folk at udfylde på en hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er igang med at etablere en online konkurrence og har i den sammenhæng brug for lidt hjælp til den bedste måde at markedsføre det på.

Hvordan sikrer man sig at folk, der deltager i en konkurrence på ens hjemmeside, køber det produkt de skriver under på at de vil købe for at deltage i konkurrencen?

Skal de købe produktet gennem min hjemmeside for at jeg er sikker?

Hvor meget gider folk at udfylde i en formular på en hjemmeside?

Er der regler for hvilke felter de skal udfylde for at købe et produkt via hjemmesiden?

Jeg ved godt at der skal være nogle betingelser de skal have læst, som fx. at de er over 18 og at de er klar over at det er en købs betinget konkurrence. Er der andet de skal gøres opmærksomme på?

Jeg håber der er nogen der kan svare og vil svare :-)

Måske kommer der flere spørgsmål i tråden undervejs og jeg håber de kan besvares også.

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 17:57
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:

Hvordan sikrer man sig at folk, der deltager i en konkurrence på ens hjemmeside, køber det produkt de skriver under på at de vil købe for at deltage i konkurrencen?

Ved at de køber det inden de deltager? Hvis du vil være sikker på de køber produktet skal de... ja købe produktet.

Jens Andersen:

Så lidt som muligt. Og kun relevante ting.

Jens Andersen:

Er der regler for hvilke felter de skal udfylde for at købe et produkt via hjemmesiden?

De skal vel udfylde informationer nok til at du kan sende en faktura. Navn, adresse, mv.

Jens Andersen:

Jeg ved godt at der skal være nogle betingelser de skal have læst, som fx. at de er over 18 og at de er klar over at det er en købs betinget konkurrence. Er der andet de skal gøres opmærksomme på?

Kig her: http://www.danskerhverv.dk/Nyheder/Sider/Rabatkuponer-og-koebsbetingede-konkurrencer-er-nu-helt-lovlige.aspx

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 13:32

Hej Mads

Mads Mogenshøj:

Jens Andersen:

Ved at de køber det inden de deltager? Hvis du vil være sikker på de køber produktet skal de... ja købe produktet.

Ok tak, det var nu mere fordi det kræver en del mere arbejde fra min side med betaling osv., end hvis de køber det fra min samarbejdspartners side. Så jeg ville bare vide om der var en måde hvorpå man kunne sikre sig at de køber det ved redirect til samarbejdspartnerens side.

Det er der så ikke, kan jeg tænke mig...

Mads Mogenshøj:

Jens Andersen:

De skal vel udfylde informationer nok til at du kan sende en faktura. Navn, adresse, mv.

Ja, det er jeg klar over, men er der et absolut minimum? Eller er det helt ligemeget, hvis de kommer videre til et betalingsmodul, hvor de i forvejen er oprettet eller kun taster deres kort oplysninger ind?

Mads Mogenshøj:

Jens Andersen:

Kig her: http://www.danskerhverv.dk/Nyheder/Sider/Rabatkuponer-og-koebsbetingede-konkurrencer-er-nu-helt-lovlige.aspx

Tak for linket, det er meget brugbart. Tak for dine svar.

VH Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 13:48

M.h.t. oplysninger siger loven at du ikke må bede om mere end du har brug for, for at gennemføre ordren.

Hvis det drejer sig om en fysisk vare, købt på nettet med levering, vil det jo dreje sig om navn, adresse, og betalingsoplysninger. Der er ikke et lovmæssigt minimum, men et maksimum :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:57

Jens Andersen:

Da jeg ikke regner med du integrerer digital signatur, kan folk ikke skrive under på et køb.

Jens Andersen:

Ja enten skal de købe produktet på din side, eller også skal der tracking på i den anden ende, så shoppen der sælger produktet melder tilbage til dig, når der sker konverteringer.

Jens Andersen:

Det kommer an på hvem folk er, og hvilken situation det præcis er. Men generelt, jo mere der skal udfyldes, jo lavere konvertering.

Jens Andersen:

Dem kan du tjekke her http://www.danskerhverv.dk/Nyheder/Sider/Rabatkuponer-og-koebsbetingede-konkurrencer-er-nu-helt-lovlige.aspx

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)