Hej Amino. Jeg er igang med at etablere en online konkurrence og har i den sammenhæng brug for lidt hjælp til den bedste måde at markedsføre det på. Hvordan sikrer man sig at folk, der deltager i en konkurrence på ens hjemmeside, køber det produkt de skriver under på at de vil købe for at deltage i konkurrencen? Skal de købe produktet gennem min hjemmeside for at jeg er sikker? Hvor meget gider folk at udfylde i en formular på en hjemmeside? Er der regler for hvilke felter de skal udfylde for at købe et produkt via hjemmesiden? Jeg ved godt at der skal være nogle betingelser de skal have læst, som fx. at de er over 18 og at de er klar over at det er en købs betinget konkurrence. Er der andet de skal gøres opmærksomme på? Jeg håber der er nogen der kan svare og vil svare :-) Måske kommer der flere spørgsmål i tråden undervejs og jeg håber de kan besvares også. Venlig hilsen Jens Andersen |
Jens Andersen:Hvordan sikrer man sig at folk, der deltager i en konkurrence på ens hjemmeside, køber det produkt de skriver under på at de vil købe for at deltage i konkurrencen?
Skal de købe produktet gennem min hjemmeside for at jeg er sikker?
Ved at de køber det inden de deltager? Hvis du vil være sikker på de køber produktet skal de... ja købe produktet.
Jens Andersen:Hvor meget gider folk at udfylde i en formular på en hjemmeside?
Så lidt som muligt. Og kun relevante ting.
Jens Andersen:Er der regler for hvilke felter de skal udfylde for at købe et produkt via hjemmesiden?
De skal vel udfylde informationer nok til at du kan sende en faktura. Navn, adresse, mv.
Jens Andersen:Jeg ved godt at der skal være nogle betingelser de skal have læst, som fx. at de er over 18 og at de er klar over at det er en købs betinget konkurrence. Er der andet de skal gøres opmærksomme på?
Kig her: http://www.danskerhverv.dk/Nyheder/Sider/Rabatkuponer-og-koebsbetingede-konkurrencer-er-nu-helt-lovlige.aspx