Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på ny hjemmeside

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet frem til at det er en kompatibilitetsejl med Internet Explorer, at den laver en border rundt om billederne. Det må jeg lige få kigget på snarest muligt. Godt at i opdagede det, jeg havde nok aldrig selv bidt mærke i det :-)

Angående de runde billeders skygge synes jeg lidt at de mister den effekt med at de er hullet ind i siden, hvis jeg nedsætter opacity'en eller distancen. Så lige pt.  forholder jeg det som det er, men tak for rådet.

Jens, jeg formoder at det er teksten på forsiden som du heviser til, jeg er dog ikke helt sikker. Jeg har så snart den danske version af siden er færdig, i sinde at begynde på at markedsføre dem :-)

Tak til jer begge.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed side - En lille detalje er dog, at der ikke er nogen "Send"-knap (eller lign.) på din Kontakt-side. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig fint ud, god farve kombination og meget nem/enkelt navigation.

Jeg er enig i at "I Design stuff" Lyder en smule uambitiøst - men ideen med at lave en anderledes og opsigtsvækkende tagline er god.
Derudover synes jeg din beskrivelse på forsiden er rigtig god, men den beskriver mere begreberne end hvad du kan tilbyde dine kommende kunder. Hvorimod din ABOUT, beskriver hurtigt og godt hvad du kan og vil.

Held og lykke med det.

/Trendsonline. 

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er faktisk en send knap, men fandt lige ud af at den ikke er synlig på lave opløsninger! Mange tak Tobias. :-)

Trendsonline - Tak for feedback! Målet ved teksten på forsiden er at få den besøgnede til at forstå vigtigheden af et godt design. Men du har helt ret, jeg burde måske fremhæve mine kompetencer yderligere. Jeg overvejer at ændre taglinen til "I'm a designer", eller noget lignende. Hvad synes du?

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er meget specifikt og enkelt - er din målgruppe corporate eller mere freelance
"I design solutions" Eller "I design brand identity"

/Trendsonline

God weekend. 

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Min målgruppe er mindre organisationer og virksomheder. Det er bl.a. også derfor jeg valgte en lidt mere fri, og mindre seriøs tagline. Jeg har for nu valgt at bruge "I'm a designer".

Jeg har ydermere også rettet på IE fejlen, med borderen om billederne.

Du må også have en god weekend! :-)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)