Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på ny hjemmeside

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har igennem den seneste månedes tid arbejdet på en ny hjemmeside, og er netop blevet færdig med den.
Da siden stadig er helt ny, kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening om den. I må i endelig også sige til hvis i spotter nogle fejl.

www.designbylucas.com

Venlig hilsen,
Lucas :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske fin og stilren side :)

Blev i øvrigt ret overrasket over din alder da jeg så dit CV, du har sq' nogle evner!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Imponerende! Er vild med dine tekster...

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Fra Slagelse
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt, at "I design stuff" lyder dumt :-D

En substituerende tekst kunne måske være "I'm a web-designer", eller hvilken form for designer du nu er.

Det umiddelbare indtryk var ellers ganske udemærket, meget flot hjemmeside. Keep going 

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback, og de fine ord :-)

Tager lige den med "I design stuff", til overvejelse.

Venlig hilsen,
Lucas.

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig fin side. Jeg blev også lidt overrasket over at du ikke var ældre. Du skal nok blive til noget stort :-)

Lav madplan med vores madplanner - www.madplanuge.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas.

Jeg synes sgu, at det er en ganske fin side, du har fået skabt. Dog skal du lige få finpudset det engelske, når nu du vælger dette sprog, eksempelvis her:

"Logo design, color scheme, style and characteristics is all very important elements to be determined for a company."

Eftersom der er tale om flere elementer (i kraft af "Logo design, color scheme, style and characteristics"), - ja, så er der tale om flertal, hvorfor det hedder "are" og kke "is". Det vil sige: "Logo design, color scheme, style and characteristics ARE all very important elements to be determined for a company."

Ellers en fin side, synes jeg!

PS! Personligt har jeg ikke noget imod det ret amerikanske udtryk "I design stuff!" Jeg synes egentlig, at det er ret cool. Meget selvsikkert og tilbagelænet på den gode måde.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Jesper! :-)

Ja det har du selvfølgelig ret i Thomas, det havde jeg ikke lige bemærket.

Endnu engang tak for feedback.

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk flot hjemmeside Lucas! Enkelt og i behagelige farver-konstellationer. 

Som sagt, så skal der nok læses lidt korrektur på dit engelske og her tænker jeg på dit 'resume'. Nu ved jeg ikke hvem din målgruppe er, men hvis du med dit engelske prøver at ramme internationale kunder, så skal dit engelsk sidde i skabet.  Men herre gud, du er 15 år gammel og hatten af for dit foreløbige arbejde :-)

/Piilgard

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine runde elementer får 5 stjerner herfra, synes det spiller rigtigt godt sammen med design strukturen.

Men er der en speciel grund til at du allerede nu går efter det internationale marked, tænker på at siden kun har en engelsk version?

Find det bedste Avis Tilbud på Avis-tilbud.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)