Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til Facebook likes

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Facebook siden

Jeg kan slet ikke se hvad det handler om, længere nede på siden står der noget med foto... ig der var jeg for længst væk mentalt...

Bud nr. 1
GØR DIG KLAR OVERFOR DIN KUNDE, HVAD DE KAN FÅ HOS DIG

/Kimse

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg elsker at være lidt hård, så det bliver jeg nok nu - men det er i god mening :)

Nogle ting jeg lige lægger mærke til er de to eneste opslag som ligger der inde. Det ene omhandler om at i snart er klar, det andet virker som om i har været i gang altid - ikke noget om at i nu er i luften?

Noget andet - som jeg ved er svært i starten. Hvis man ikke kommer med "jævnlige" opslag, så er der ingen grund til at folk vender tilbage til siden, men man føler sig også dum når man "konstant" laver ny opslag med tilbud, informationer m.v. hvis ingen læser dem. Men tomt ser der altså ud.

Ellers så hvad de andre har nævnt, det er ikke specielt tydeligt hvad/hvem i er? Jeg er faktisk stadigvæk i tvivl.

Eks. jeres konkurrence.. Du kan vinde op til 20 billeder fra en talentfuld fotograf. Op til? så man kan risikere kun at få 1 billede? Ydermere kan jeg slet ikke lige se hvad billeder har med jeres koncept at gøre? Altså er det produkt billeder til en webshop? Eller kan jeg tage min veninde med, og få taget nogle spændende billeder af hende?

Sagt på en anden måde - der skal arbejdes noget mere med tekst hele vejen igennem, både i kvalitet, og i kvantitet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52

Kasper Bengtson:
Hej Martin

Løsningen er 100 % lovlig og overholder selvfølgelig også Facebooks regler.

Man må gerne påkræve at folk liker en Facebook side til gengæld for noget af værdi (ebog, konkurrence, tilbud etc.)

Man må ikke på kræve at folk liker, deler eller kommenterer et opslag - eller at folk deler Facebook siden - med vennerne.

Søg evt. efter Facebooks Page Guidelines på Google eller læs denne artikel, som jeg har skrevet om emnet: http://bsocial.dk/facebooks-konkurrenceregler/

Tak for at give lidt klarhed! :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)