Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny undersøgelse omkring brug af Facebook søges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Ja, overskriften snyder lidt, for jeg kan desværre ikke hjælpe jer til succes på Facebook før I har hjulpet mig!

I forbindelse med mit studie på IT Universitetet er jeg ved at undersøge de danske netbutikkers brug af Facebook, med henblik på at skabe en større forståelse for hvad der skal til for at man som netbutik kan få succes med en Facebook Page.

Helt konkret har jeg udarbejdet et spørgeskema som jeg gerne vil opfordre alle webshop-ejere til at udfylde - uanset om I har en Facebook Page eller ej. Spørgeskemaet bør ikke tage mere end 2-3 minutter at udfylde, men hver eneste besvarelse vil være en uvurderlig hjælp for undersøgelsen.

DELTAG HER: http://hushinteractive.dk/surveys/index.php?sid=79763&lang=da

Undersøgelsen er 100% anonym, men du har mulighed for at indtaste din email-adresse i slutningen af spørgeskemaet hvis du ønsker at modtage en mail med resultaterne af undersøgelsen, når de foreligger om ca. en måned. Sammen med resultaterne vil du også modtage en guide til hvordan resultaterne kan bruges til skabe mere succes for din webshop på Facebook! Resultater og guidelines offentliggøres også her i tråden når de er klar.

På forhånd tak for hjælpen

Mathias Hoffmann
stud.cand.it
IT-Universitetet i København

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 09:23

Jeg har nu fået et par besvarelser - og tak for dem! Men jeg har brug for mange flere. Så hvis du er ejer af en webshop, så vil jeg kraftigt appellere til at du bruger et par minutter på at deltage i undersøgelsen!

Ved at deltage, er du med til at klarlægge nogle tendenser som kan komme din egen webshop til gavn, når I nu eller i fremtiden ønsker at optimere jeres tilstedeværelse på Facebook.

Så skynd dig ind at deltage: http://hushinteractive.dk/surveys/index.php?sid=79763&lang=da

Tak :)

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:37

Det lyder som et spændende projekt. Glæder mig til at læse hvad du finder frem til.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 17:33

Tak, det gør jeg også :)

Desværre er det væsentligt svære end forudset, at få folk til at deltage, så sig endelig til hvis du har nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre for at få nogle flere til at besvare spørgeskemaet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)