Hej! Sad og læste herinde omkring det med affiliate og syntes det lyder meget sjovt med at køre min egen blog/website, men har nogen spørgsmål som titlen siger: - Hvad er forskellen på en blog og website. Hvad kan mest betale sig hvis man gerne vil skrive ting og gaming som er det emne jeg vil skrive om. - Hvad for et webhosting firma er bedst og billigst (Gerne dansk hvis det kan lade sig gøre) - Hvad er jeres erfaringer med det? Jeg har viljen til at starte og modet, men hvad er jeres meninger omkring det. - Er mit mål for højt? Mit mål er jeg gerne vil tjene 100 om måneden, men er det for højt? Skal jeg sætte det ned eller er det normalt nok? SEO hvad det? Jeg forstår det meste af det, men kan ikke finde nogen begynder venlig en. (Glemt det, der kom link så snart jeg skrev. :-)) - Nogen tips til når man skal finde på et domænenavn? Og findes der programmer der viser hvor meget det bliver søgt på google så man kan finde det helt rigtige til at komme øverst på google? Mange spørgsmål, men jeg håber i kan hjælpe mig! |
Hej AntonBM
Hvad er det helt præcist du gerne vil skrive om ifbm gaming? Og har du nogle produkter du skal sælge?
1. Et website er som regel statisk, du viser hvad du har at tilbyde samt nogle informationer du fremlægger på siden. Mange kører dog en blog samtidig, som egentlig er indlæg om hvad du nu finder på at skrive.
2. Webhosting findes der mange af og bestemmes typisk af hvad krav der er til dit website. Jeg bruger selv unoeuro og er fuldt ud tilfreds (hvilket mange andre brugere også er)
3. ??? Kræver nok lidt yderligere specificering
4. 100 hvad? og hvad skal du tjene på?
6. Domæne navn er svært at sige, skal have flere detaljer. Google er et indekseringsværktøj, så hvis du skriver det rigtige på din hjemmeside dukker det måske op via google. Ellers kan man betale for at ligge øverst med google adwords.