Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshops/affiliate

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen 

Jeg har købt mig et domæne og tænker på at skulle få lavet mig en webshop eller en affiliate hjemmeside, grunden til at det kan være begge to er at jeg ikke har pengene til at købe varepartier og have mig et lager. Så det skulle være drop shipping hvis det skulle være noget.

Hjemmesiden skal ikke være dansk men skulle kunne sælge international (Er det overhovedet realistisk hvis man ikke har mange penge til at starte for)

Jeg vil lige høre om hvor og hvordan man finder leverandører som kunne være interesseret. Produkterne er inde for jagt verden.

Hvilken slags side skal jeg sætte op hvis jeg både får drop shipping og affiliate ???

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig med min spørgsmål.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 14:24

Hej Frederik

Du kan godt starte et hjemmeside koncept op uden at du skal af med de helt store midler. Mange udbydere har platforme osv. du kan bygge videre på uden de store omkostninger. Evt. med kombination af dropshipping og affiliate.

Tag evt. kontakt til nogle af de leverandører du kan finde på søgesider og spørg ind om du må have lov til at sende dem en øjenåbner for et muligt samarbejde.

I givet fald at du er interesseret i at få et par råd med på vejen, så kan du finde information om affiliate marketing og flere andre hjemmeside tips på www.Opbygning.dk - Like gerne i toppen af siden og giv din støtte. Siden er stadig forholdsvis ny!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 15:03

Hej Frederik

Hvis du er interesseret i en abonnementløsning på din webshop, så kan jeg anbefale SmartWeb. 

En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen og jeg vil sige at det er et ret nemt og sikkert valg. Dog tager det en 8-9 timer for SmartWeb teamet at sætte din webshop op til dropshipping så det køre automatisk og jeg vil skyde på at det vil koste godt 6.000 Kr. 

Når du opretter en gratis demo, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

Men her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:19

100 % sikkert en wordpress side og så er det bare at gå amok med at skrive blogindlæg når du er oppe på en ca 150-200 indlæg af 500-1000 ord er du så småt ved at være klar til at kunne bedømme om dette ville kunne lade sig gøre ;) det vil ikke koste noget at prøve med mindre du ikke selv gider lave tekst ! 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 15:37

Tak for jeres indlæg

Maibritt det lyder godt men koster desværre for meget til mig 

Thomas jeg har tænkt på at lave en Blog og så skrive om fx en Kniv som jeg så kan få lavet et affiliate ud af 

Kan man godt sætte en webshop hvor der er blandet affiliate ind ??? eller bliver det for rodet og for forvirrende ???

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 10:12

Hej Frederik

Helt i orden :) Ønsker og budget skal jo passe sammen og nu ved du hvad den store løsning koster og så håber jeg at du finder en billigere måde at komme i gang på. 

Med venlig hilsen 

Maibritt 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)