Hej Allesammen Jeg har købt mig et domæne og tænker på at skulle få lavet mig en webshop eller en affiliate hjemmeside, grunden til at det kan være begge to er at jeg ikke har pengene til at købe varepartier og have mig et lager. Så det skulle være drop shipping hvis det skulle være noget. Hjemmesiden skal ikke være dansk men skulle kunne sælge international (Er det overhovedet realistisk hvis man ikke har mange penge til at starte for) Jeg vil lige høre om hvor og hvordan man finder leverandører som kunne være interesseret. Produkterne er inde for jagt verden. Hvilken slags side skal jeg sætte op hvis jeg både får drop shipping og affiliate ??? Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig med min spørgsmål. |
Hej Frederik
Du kan godt starte et hjemmeside koncept op uden at du skal af med de helt store midler. Mange udbydere har platforme osv. du kan bygge videre på uden de store omkostninger. Evt. med kombination af dropshipping og affiliate.
Tag evt. kontakt til nogle af de leverandører du kan finde på søgesider og spørg ind om du må have lov til at sende dem en øjenåbner for et muligt samarbejde.
I givet fald at du er interesseret i at få et par råd med på vejen, så kan du finde information om affiliate marketing og flere andre hjemmeside tips på www.Opbygning.dk - Like gerne i toppen af siden og giv din støtte. Siden er stadig forholdsvis ny!