Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til salg

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at få forståelsen på plads, nu når du har fordelt informationen i to indlæg...

• At kigge på idéen koster 500,-

Hvis jeg vil bruge idéen, skal jeg:

• betale 25K i forskud
  • betale 3,5% af omsætningen
  • bruge dig til at udvikle på idéen til din hemmelige timepris

Så det du i virkeligheden har, er en ren idé uden substans, uden at vide om det er en god forretning?  (Læs: kun en idé, uden forretningsplan, budgetter m.m.)

Har jeg forstået det korrekt?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:58

Hej du, nej for 500,- kr er ideen helt og aldeles din. Uden yderligere profit til mig.

Maria

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:30

Måske skulle jeg lige tilføje, at kigge koster ikke 500,- men vil du kigge gratis, og bagefter ønsker at gå videre med ideen er prisen så en helt anden (licencer, kontrakter, forskud mv.). Som jeg har beskrevet indledende i tråden her, handler dette om at få nogle af de mange gode ideer i omløb uden for mange dikkedarer, der er masser af dem, det er mig simpelthen ikke muligt personligt at føre dem alle ud i livet.. :-)

Om ideen du køber til 500,- er en fantastisk forretning er op til dine egne evner og talenter at vurdere og forvalte..

Håber det hele nu er mere klart..

:-) Go-morgen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:59

;o) Jamen held og lykke med det...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 08:29

Hej Justice

Jeg søger en god idé, jeg selv kan producere!

Jeg har eget smedeværksted med bearbejdning ad tyndplade. Vi kan klippe, stanse, laserskære, bukke, svejse, montere.

Det skal helst være i Jern, rustfri stål eller alu.

Har du noget på tegnebrædtet i de materialer?

Morten

steelmaticab@hotmail.com

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 10:53

Jeg synes det er rigtig fedt at du prøver at åbne lidt op for det her "idé værk"...
Men okay, det er ikke nemt - det der med idéer... hvem kan man sige det til, og hvem bør man spare med etc... Jeg har også selv noget der ligner 20 forskellige koncepter liggende, af forskellige slags..
Jeg håber bestemt at jeg kommer til at videreudvikle og måske producere nogen af dem - men det er svært at spå om på nuværende tidspunkt.

Håber www.projektopslag.dk , måske kan gå hen og hjælpe på dette område - da det ofte kan være om at finde de rette personer :)

Held og lykke Maria....

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:51

@Maria

Jeg har startet et lille projekt op med navnet  fairplay-innovation da jeg er i præcis den samme situation som dig at idéer og koncepter vælter ud af ørerne til højre og venstre.

Hvorfor ikke give idéerne væk til relevante firmaer kvit og frit og efterfølgende lade firmaet "honorere" innovatøren for idéen? Hvis de honorerer innovatøren åbner det op for flere idéer...

Se idéerne her (advarsel BETA forude) :-)
http://www.horsmark.com/ideer/

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)