Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en jungle af priser og ydelser på webshop sider

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg syntes det er en jungle med alle de webside løsninger der er både priser

og hvad man får 

dem jeg har min side hos tilbyder en webshop  tilføjet min nuværende side 

opstart 4000 ex moms årligt Abonnement 6000 ex moms

helt ny webshop opstart 4000 årligt Abonnement 12.000 x moms

har en gang haft hos dandomain

har kikket på den nye 123 hjemmeside men er det for uprofessionel ?

tdc har også en hjemmeside

og hvis ikke jeg får lidt hjælp kommer jeg nok ikke igang

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dit indlæg rigtigt... Du har en hjemmeside i øjeblikket, men nu ønsker du at tilknytte en webshop, hvor du skal sælge varer også, men du er i tvivl om, hvilken leverandør og system du skal vælge. Er det korrekt forstået?

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 23:50

ja det er rigtigt dem jeg har min side hos nu har 2 løsninger en der er tilknyttet min side og en som ikke er derfor 2 forskellige priser

men jeg syntes det er dyrt men ved det som sagt ikke

og om jeg helt skal vælge en anden til min webchop

evt gerne svar om hvad i syntes om foreksempel tdc webshop 

det skal også være til at finde ud af

MV Rolan

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:30

Rolan Pless:
evt gerne svar om hvad i syntes om foreksempel tdc webshop

TDC er et telefonselskab. Jeg ville vælge en leverandør, der udelukkende fokuserer på webshops

Før du vælger en leverandør og system, bør du tænke over dine krav til webshoppen. Du kan f.x stille dig selv disse spørgsmål

Hvad er dit budget?

Er du tilfreds med din nuværende leverandør?

Skal webshoppen spille sammen med den nuværende hjemmeside? Hvis ja, hvilket system bruger du til den nuværende hjemmeside?

Hvor mange produkter skal der være i webshoppen?

Skal du have lavet nogle specialfunktioner, eller skal det være en standard webshop med normale funktioner?

Skal den oversættes til andre sprog? 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan sagtens vælge en såkaldt "hosted shop", som bl.a. tilbydes af DanDomain, TDC, Scannet og andet. Så får du en færdig løsning og er stavnsbundet til din leverandør. Det virker uden tvivl og du har intet bøvl med irriterende udviklere osv. Du skal blot betale et sted imellem 3000-xx.xxx om året. Og den dag din forretning bliver stor nok, vil du forbande da du tog den beslutning.

Og det vil du gøre af flere årsager. Koden er "lukket", så du har ikke 100% frihed i udviklingen af din shop. Hver gang du har vækst og vil mere i din butik, så kan du betale ved kasse 1. Og den dag du har fået nok af månedlige betalinger, så finder du ud af, at du ikke bare kan skifte til andet, fordi dine data ikke kan eksporteres. Og du i øvrigt skal starte stort set fra bunden igen.

Hold dig væk fra det skrammel
Det er gammeldags og uden fremtid. Få dig en såkaldt open-source løsning, hvor du selv bestemmer udviklingen af din forretning og ikke skal betale månedlige faste omkostninger for systemer, hvor du er bundet til noget, der økonomisk og udviklingsmæssigt kan begrænse din vækst. Det er utopi at tro, det på længere sigt er økonomisk rentabelt, selv om der reklameres med prisen "kun" er få hundrede pr. måned, så ender det i mindst 3 gange det beløb, hvis man bare har en smule ambitioner for sin forretning.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 08:07

Hej Rolan

Nu kender jeg ikke din hjemmeside. Men jeg vil umiddelbart anbefale dig at flytte din hjemmeside over i din kommende webshop løsning. Jeg ved f.eks. at en SmartWeb webshop kan alt det en hjemmeside også kan og derfor er der ingen grund til at dele de to sider op. SmartWeb teamet kan endda flytte dit nuværende hjemmeside design over på din kommende webshop på nogle timer, hvis du ønsker dette og de kan også flytte tekster, billeder ol. m.m. 

En SmartWeb webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. ekskl. moms. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr ekskl. moms. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen og data kan nemt eksporteres ud og flyttes over i et nyt webshop system, hvis du får lyst til det en dag. Jeg vil sige at det er et ret nemt og sikkert valg.

Hvis du ikke ønsker at flytte dit nuværende design, vælger du blot en af 35 designs der er, når du opretter en gratis demo og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

Men her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 18:32

kan Economic regnskabs program og de fleste Webshop køre sammen ?

mvh Rolan

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:26

Du kan ret nemt få en integration i mellem Magento og Economic :) Og lige nu kører Economic endda en kampagne, hvor de leverer intregrationsmodulet gratis resten af året.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 12:38

Thomas:
Du kan ret nemt få en integration i mellem Magento og Economic :) Og lige nu kører Economic endda en kampagne, hvor de leverer intregrationsmodulet gratis resten af året.

Faktisk ikke bare resten af året men gratis for altid (forudsat at du opretter en e-conomic konto)! 

Du kan se tilbudet her.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:01

Jamen det er da enestående :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)