Hej jeg er en dreng på 20 år, jeg er i lang tid gerne ville starte min egen virksomhed. Jeg har altid været et god "købmand" ved salg af brugte biler osv. jeg har i lang tid kigget på diverse sider, hvor jeg kan opkøbe restpartier. Mine tanker var at opkøbe restpartier og sælge varerne enkeltvis igennem en webshop. Derudover har jeg fundet en varer i kina som jeg er meget interesseret i at sælge, det drejer sig om en bestemt type LED diode som man kan bruge som " pimp " på sin bil. Jeg har endnu kun set 1 enkelt bil med det monterert. Og jeg har mange venner og bekendte som ihverfald gerne ville købe et sæt. og det er ikke kun fordi at det er mig som sælger det :) Jeg fandt på et tidspunkt en dansk hjemmeside som solgte den type diode. Mit spørgsmål er om jeg må købe og sælge min "varer" nu hvor der er en anden som også sælger det. og om jeg må sætte min salgspris under hans salgpris. Jeg er ved at oprette et enkeltmandsfirma så jeg kan få mit cvr nr. og jeg vil havde lager i mit hus da vareren ikke er noget som fylder så meget. Jeg håber meget på et seriøst svar da jeg står og virkelig gerne vil igang ! :) Hvad skal der til for jeg kan starte ! :) |
Og når jeg skal oprette mit firma, hvilket erhverv går det så ind under ?
Mvh Tobias Nielsen