Jeg søger en indtægtskilde, og jeg vil spørge, om det er muligt for en 12 årig dreng at tjene seriøse penge. Jeg har overvejet det noget populære Affiliate marketing, og jeg vil i den anledning spørge, om man kan drive det over sociale medier som fx Facebook?
Kan Pt. stå inde for godt 30000 kroner i kapital og vil derfor også spørge ind til investering. Gode råd efterspørges.
Jeg søger en indtægtskilde, og jeg vil spørge, om det er muligt for en 12 årig dreng at tjene seriøse penge. Jeg har overvejet det noget populære Affiliate marketing, og jeg vil i den anledning spørge, om man kan drive det over sociale medier som fx Facebook?
Kan Pt. stå inde for godt 30000 kroner i kapital og vil derfor også spørge ind til investering. Gode råd efterspørges.
Mange tak for det aldeles hurtige svar. Jeg overvejer kraftigt at starte et domæne med Affiliate marketing. Er der nogen der har erfaringer med at starte på sociale medier?
Jeg kan bestemt bruge det til noget. Jeg har lyttet lidt til interviewet, og det er helt klart noget jeg skal høre færdigt i morgen. Har læst en del om det at være videresælger og det lyder også spændende, men det er jo også rimeligt risikabelt. Jeg er ikke sikker på, at der er økonomisk potentiale i det, men det kunne være rart at få nogle råd omkring det.