Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har startet en YouTube channel med en kammerat - CoffeeMoneyTV

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Min kammerat og jeg har prøvet for sjov at starte en YouTube channel op med håbet om at tjene lidt penge på partnerskab med YouTube.

Vores channel handler om gode råd til hvordan folk hurtigt kan tjene lidt småpenge :-)

Vi kunne godt tænke os lidt feedback på denne channel og vores første video (kanalen er ikke designet endnu)

Hvad kunne vi evt. også lave af markedsføring/SEO, og hvad kan vi gøre bedre for at skaffe nogle views og subscribers så vi kan få det ønskede partnerskab?

">Coffee Money TV episode 1

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:45

OliverEggertsen:
Hvad kunne vi evt. også lave af markedsføring/SEO, og hvad kan vi gøre bedre for at skaffe nogle views og subscribers så vi kan få det ønskede partnerskab?

Sidst jeg tjekkede, kunne man blot tilmelde sig partnerskabet, uden at det kræver en masse views og/eller subscribers :-)

Under kanalindstillinger -> Funktioner -> Aktivér indtægtsgenerering

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:53

Hvis I kun har kanalen for at tjene en håndøre eller forhåbentlig mere, vil jeg næsten anbefale at springe på en lidt mere profitabel "niche" - underholdning. Godt nok er der mange som gerne vil tjene nemme penge på nettet, men det som virkelig holder folk hen og giver views, det er et godt gammeldags grin.

Men held og lykke med det :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 21:04

Youtube er et meget svært marked at blive klog på. Men mine råd er at spamme videoer for at blive populær, gerne en eller flere om dagen. Man skal enten være sjov eller seriøs, eller begge dele. Der er ikke så meget andet at gøre mht. markedsføring, måske ligge videoerne på på blogs eller forumer. Det er også vigtigt at vide at det for mange tager år før der sker den store ændring i visningerne. Og ja det er muligt at lave SEO på sine videoer.

Mvh. Patrick

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 22:08

Hej Oliver,

Når jeg personligt ser videoer på youtube, så ønsker jeg enten at lære noget, grine, se mine drømmebiler eller se nogle søde dyr :D

Så når I laver jeres videoer, så prøv fx at stille jer selv følgende spørgsmål:
- Hvordan får vi flest mulige ÆGTE kommentarer?
- Hvordan får vi flest mulige ÆGTE likes?
- Hvordan får vi videoen til at gå viralt?
- Hvordan får vi folk til at dele videoen med andre?

Prøv evt. at kig på andre, der er succesfulde mht det I tilbyder. Hvad gør de anderledes?

Som Jonas tidligere nævner, så kan sjove videoer sprede sig enormt hurtigt.

Men lav videoer med det I er passioneret om, så skal pengene nok komme.
Passionerede mennesker kan gøre næsten alt spændende :D

- Er eksempel på en dansk video, der er gået viralt, er Thy fiskerne og spækhuggerne. Det er en video, som folk gerne vil vise andre, da den er sjov og spændende og sjælden (oplevelsen).

Og så lige en tilføjelse, hvis I ønsker at tjene penge gennem youtube partner programmet, så skal alt være originalt. Så hvis I laver en video der får 500.000 views, men der er en radio tændt i baggrunden med noget musik, ja så må I ikke tjene penge på videoen, med mindre I får skriftlig tilladelse fra "ejeren" af sangen. Bare lige så I gør det rigtigt fra start af :D

Held og lykke! :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:46

Mange tak for de konstruktive feedbacks :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)